Gå til innhold

Går ikke an å løse noe problem når man ikke har lov å være ærlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for mye moralens voktere i folk! Nå går ikke jeg rundt og snakker dårlig om andre. Men det er noe jeg ser, og det er at mange som ble mobbet gjennom skolen, havner i samme jobbene som voksne. Ikke ALLE, men mange av de. Altså, slike jobber som ikke krever særlig kunnskap og/eller utdannelse. Slike jobber omtrent alle kan få.
Men når jeg sier dette til den ene personen jeg deler alt med, eller skriver på kg så blir jeg møtt med "men nå snakker du nedsettende om dem" "vi skal ikke se ned på yrker" "men du gjør det samme selv, du ser ned på de som ikke har ..... " . Det er ikke poenget mitt, men det er da klin umulig å få ut det faktiske svaret av folk! Folk er for opptatt av å forsvare og spille så moralske. 
Alle kler en plass, men det ser litt feil ut når de havner på feil, hvis dere skjønner. Men jeg føler selv at jeg aldri blir kvitt meg. Jeg slet med mobbing og alt gjennom skolen, har hatt masse forskjellige jobber i ettertid, men jeg har aldri klart utdannelse. Jeg kommer til å bli værende "på bunn". Og det er greit nok ? Men det er bare det at alle de andre også som ble mobbet, de havner også på "gulvet" :P 

Anonymkode: 75005...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...