Gå til innhold

Når du blir venn med noen på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du får en ny venn på Facebook... Sjekker du profilen hans? Hva sjekker du? Blar du langt nedover på siden? Sjekker bilder? Ja, hva gjør du? 

Anonymkode: 21e3d...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på relasjonen. Han jeg driver med sjekka jeg sikkert alt helt tilbake til starten på tidslinjen. Alle andre ser jeg ikke på i det hele tatt. 

Anonymkode: 7d792...d04

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser aldri på profilene deres, ser bare det som dukker opp på nyhetsoppdateringen. Folk er så lite aktive på facebook fortiden, det er på snap og insta folk er mest aktive, mest snap. Det er ganske dødt på face, føler folk er med på grunn av messenger, grupper, arrangementer, osv. 

Anonymkode: 02adc...d66

• Liker 3
Skrevet

Sjekker noen ganger bilder om det feks er barndomamsvenner, men er det folk jeg ser regelmessig nå sjekker jeg ingenting.

Anonymkode: e1644...088

Skrevet

Sjeldent jeg går inn på profilen til en ny venn. Bare godtar. Hvis jeg sjekker noe ser jeg littegrann nedover siden. Sjekker ikke noe spesielt, bare de siste oppdateringene.

Anonymkode: a9d54...ba5

Skrevet

Godtar aldri folk jeg ikke kjenner så godt. Har kun de nærmeste, og de jeg omgås.

Anonymkode: 7212d...c92

Skrevet

Jeg er innom og ser, men går ikke gjennom hele tidslinja. Stort sett er det ikke så mye spennende, og hvor interessert jeg er kommer an på hvordan jeg kjenner personen.

Anonymkode: 404d7...4bc

Skrevet

Om jeg er intressert i personen, ja. Går gjennom bilder, sjekker ut hvem som er i familien hans osv. Har jeg ingen interesse av vedkommende, så gjør jeg det ikke.

Anonymkode: 22a2d...f7e

Skrevet

Er det noen jeg nettopp har møtt er det artig å se litt nedover profilen, men legger ikke store innsatsen i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...