Egenskap Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Jeg har for første gang sett Jon almaas sitt tv program på tvn . Jeg vet ikke hvor lenge etter overgangen fra nrk til tv norge det er. Når så du for første gang programmet til Jon almaas på tv norge, praktisk info?
Egenskap Skrevet 16. november 2018 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2018 (endret) 6.September 2017 var første program. Jeg så programmet for første gang 15. november 2018. Via dplay. Programmet er helt fantastisk. Endret 16. november 2018 av Egenskap 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #3 Skrevet 16. november 2018 Jeg så det første da de sendte det. Aner ikke når det var, men etter å ha sett en del programmer kan jeg ikke forstå hvorfor han sluttet i nytt på nytt. Han er jo på akkurat samme måten, men nå i sitt eget program. Hvorfor sluttet han egentlig? Jeg syns ikke at programmet er så veldig morsomt og han alene i dette programmet er ikke nok til at jeg har fortsatt å se på. Sammen med folkene i nytt på nytt, var humoren veldig severdig. Anonymkode: 6aec8...bec
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #4 Skrevet 16. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg så det første da de sendte det. Aner ikke når det var, men etter å ha sett en del programmer kan jeg ikke forstå hvorfor han sluttet i nytt på nytt. Han er jo på akkurat samme måten, men nå i sitt eget program. Hvorfor sluttet han egentlig? Jeg syns ikke at programmet er så veldig morsomt og han alene i dette programmet er ikke nok til at jeg har fortsatt å se på. Sammen med folkene i nytt på nytt, var humoren veldig severdig. Anonymkode: 6aec8...bec TV-Norge har bedre råd og betaler bedre lønn enn NRK. Anonymkode: 4043d...4c0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #5 Skrevet 16. november 2018 Sett siden starten. Men mest på grunn av Kalle. Han er så utrolig bra. De skulle byttet roller. Slik at Almaas var minst på skjermen. Får ikke nok av Kalle. Anonymkode: 12666...f53
Egenskap Skrevet 16. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2018 utrolig nyttig program, dessuten får jon visst enda mer av sitt talent som programleder. All honnør til jon almaas ved å skifte tv kanal og program konsept. Jeg visste ikke at programmet et så høyt nivå, men nå har jeg sett med egne øyne og dessuten som sagt er programmet veldig nyttig. Du lærer noe og får bekreftet det jeg har tenkt for meg selv uten å ha de svarene. 1
Egenskap Skrevet 17. november 2018 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2018 jeg gir programmet terningkast 6.
Meadow Skrevet 17. november 2018 #8 Skrevet 17. november 2018 Jeg synes programmet blir bedre og bedre, faktisk! Interessante temaer og mye morsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 På Friday, November 16, 2018 den 7.44, AnonymBruker skrev: TV-Norge har bedre råd og betaler bedre lønn enn NRK. Anonymkode: 4043d...4c0 Du er kanskje ikke klar over hvor mye penger NRK får inn i statsstøtte + NRK-lisensen?? Anonymkode: 0baf8...4fb
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #10 Skrevet 20. desember 2018 Fantastisk bra program, jeg storkoser meg. Også er han jo i tillegg flott og kjekk mann. Anonymkode: 933d9...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå