Gå til innhold

Folk som bare får det de minst vil ha..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en av dem. men hvorfor er det slik hele tiden? jeg har ikke særlig høye ambisjoner. er snart 30 ,men vil jobbe i kafe. 
Jeg har virkelig ikke interesser nok for å studere, dessuten ønsker jeg ikke barn.
men en depresjon tok all oppmerksomheten et par år og jeg ble gående ledig. Har etter dette vært helt forferdelig vanskelig å få jobb.. og jeg tenker...ikke engang på en kafe?!!?!
Tror dere det er noe mellom himmel og jord som følger med oss? som passer på at vi får det vi minst vil ha?

Anonymkode: 94016...bcb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er en av dem. men hvorfor er det slik hele tiden? jeg har ikke særlig høye ambisjoner. er snart 30 ,men vil jobbe i kafe. 
Jeg har virkelig ikke interesser nok for å studere, dessuten ønsker jeg ikke barn.
men en depresjon tok all oppmerksomheten et par år og jeg ble gående ledig. Har etter dette vært helt forferdelig vanskelig å få jobb.. og jeg tenker...ikke engang på en kafe?!!?!
Tror dere det er noe mellom himmel og jord som følger med oss? som passer på at vi får det vi minst vil ha?

Man må jobbe for å få det man vil ha. Og ha holdningen at å jobbe på kafe er det du MINST vil ha gjør det ikke lettere for deg. Finn heller ut hva du vil drive med, hva som kreves for at du kan drive med det og gjør det! Litt stå på vilje og engasjement i det du driver med hjelper. Ikke bare tenke at kafejobb får jeg sikkert. 

Anonymkode: 8c47a...2f0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man må jobbe for å få det man vil ha. Og ha holdningen at å jobbe på kafe er det du MINST vil ha gjør det ikke lettere for deg. Finn heller ut hva du vil drive med, hva som kreves for at du kan drive med det og gjør det! Litt stå på vilje og engasjement i det du driver med hjelper. Ikke bare tenke at kafejobb får jeg sikkert. 

jeg skrev at å jobbe på kafe er noe jeg vil :) når jeg ikke har så høye ambisjoner så er jeg ikke lei meg over å servere kaffe. Selv om det ikke er så oppløftende å se mennesker som skriver "herregud, du må da ha utdannelse!" "du må jo ha familie en gang og denne lønnen rekker ikke" "så lave ambisjoner de har" . 
Jeg vil gjerne det. Men det er bare..hva gjør du når du ikke får jobben?

Skrevet

Ja, jeg er troende og det er mye mellom himmel og jord. Vi har Satan som konstant jobber for at vi skal ha det dårlig. Han er profesjonell på å ødelegge, stjele og drepe. 

Jeg får min kraft i Jesus Kristus. Her går det oppover etter å blitt frelst. Fra type 0 til 100.

Anonymkode: 513c5...67b

• Liker 1
Skrevet

jeg skrev at å jobbe på kafe er noe jeg vil :) når jeg ikke har så høye ambisjoner så er jeg ikke lei meg over å servere kaffe. Selv om det ikke er så oppløftende å se mennesker som skriver "herregud, du må da ha utdannelse!" "du må jo ha familie en gang og denne lønnen rekker ikke" "så lave ambisjoner de har" . 
Jeg vil gjerne det. Men det er bare..hva gjør du når du ikke får jobben?

Ringer og spør etter hvorfor du ikke fikk den? Finner ut om det er noe du kan gjøre bedre til neste gang i et annet intervju? Tar den jobben du får fram til du får den du vil ha? 🙂

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er troende og det er mye mellom himmel og jord. Vi har Satan som konstant jobber for at vi skal ha det dårlig. Han er profesjonell på å ødelegge, stjele og drepe. 

Jeg får min kraft i Jesus Kristus. Her går det oppover etter å blitt frelst. Fra type 0 til 100.

Som hadde hva da med innlegget å gjøre? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som hadde hva da med innlegget å gjøre? 

Les det siste TS skrev. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er satan mer på noen enn på andre?x

Skrevet

hvorfor er satan mer på noen enn på andre?x

Alt det der er veldig innviklet. Men kan prøve å forklare det jeg vet. Feks familie forbannelser går i noen generasjoner. Det kan bli brutt. Velsignelsene der i mot står fast og går aldri over. 

Satan er mer ute etter de han ser som farlige og truende. De Gud kan ha stor nytte av. Jesus vil vi skal være desippler av han og noen takker ja til kallet da vi velger å bli funnet av Jesus. Så Satan prøver å få alle til å tro at Gud ikke finnes osv. Noen ting er vanskelige å forstå. Det synes jeg og. Men en ting vet jeg og det er at han er ekstra ute etter de Gud kan bruke. Jeg er en av dem men med Gud har jeg seiret nå. Jeg har gått igjennom så mye men Gud ledet meg til han. Jeg ble helbredet og ting går bedre nå enn noen gang. Jeg blir etterfulgt av Satan nå men avslører han lett med Gud sin hjelp. Det er helt fantastisk å leve med Gud. For uansett hvor langt nede man skulle ha vært øser Gud ut med glede, kjærlighet og utholdenhet. 

Det Gud har for deg er mer enn du kan forestille deg. Han har så utrolig mye for deg. Følg han og du skal få se hvor kult liv du får. 

Men for å si noe mer om satan, han er ute etter å ødelegge for alle HELE tiden! Han hater mennesker for de er så mye verdt i Guds øyne. Gud sier Satan ikke er vært noen ting. Men et hårstrå på vårt hode er mer verdt enn en spurv. Bli Guds barn! Det har du ingenting å tape på :)

Skrevet

Syns mer det virker som du vil at ting bare skal falle ned i fanget ditt. Folk jobber hardt for å få til det de ønsker. Om det er et langt studie eller å få jobb på cafe, så krever det en innsats av deg. Jeg selv er kanskje «vellykket» i følge deg, med lang utdannelse og god jobb. Men du skal vite at det kom absolutt ikke gratis. Blod, svette og tårer.

Anonymkode: 2f30b...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...