Gå til innhold

hva passer til kjolen min?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Den vil være todelt, men da med en hel underkjole, og en topp med høyt liv,lange armer og slep/kappe.

Toppen og slepet/kappen vil være i vinrødt, armene i hvit silke og underkjolen hvit med hvitt mønster på.

Fikk dessverre ikke lagt inn bilde av den, men skal legge inne så snart den er ferdig montert.

Jeg har funnet en type frisyre som passer godt, men er fortsatt usikker på hvilke smykker som kan passe til.

Det er litt middelalderpreg over den synes jeg.

Hva tror dere kan passe til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du ikke om du skal ha slep eller kappe? Eller...? Litt forvirret her...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel egentlig et slep, men mamma som syr kaller det en kappe... så er litt forvirret selv :ler:

Skrevet

Har du ikke noe bilde da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bilde ja, men det ble ikke godgjent pga copyright..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet hva en kappe er. Var ikke det jeg lurte på da.. Den var foresten fin du..

Skrevet

Takk.

Jeg syr også, nemlig. Kommer nok til å sy meg kappe til bryllupet mitt, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men, når det gjelder smykket, så tenkte jeg på noe som ikke dominerte så veldig, men som vistes litt og passet godt til kjolen.

Skrevet

Den kjolen hørtes middelalderinspirert ut. Hva med ett passe stort kors i en lang lenke slik at korset henger litt lenger ned en bysten?

Skrevet

Lythande: Lekre smykker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nydelige smykker, men lurer på en ting. Er ikke noe flink i elgelsk, så hva betyr "Sterling silver"?

Skrevet
Nydelige smykker, men lurer på en ting. Er ikke noe flink i elgelsk, så hva betyr "Sterling silver"?

Sterling er ett sted. Sterling silver er noe av det beste sølvet du kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...