Gjest borghild Skrevet 27. mars 2005 #1 Skrevet 27. mars 2005 Jeg glemte å låse døra i natt også kom det noen skumle menn inn. Jeg lå og skalv i senga, men katta mi freste til dem og bet han ene i foten og da la de på sprang og jeg fikk stått opp og låst døra. Flinke pusen! Hva skal man med pitbull når man har katt? Hun fikk hele laksen jeg hadde tenkt å ha til middag idag som takk. Så da ble det laks på pus og nudler på meg.
Gjest Xavia Skrevet 27. mars 2005 #4 Skrevet 27. mars 2005 De må ha vært redde for katter de skumle mennene...?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #5 Skrevet 27. mars 2005 Katta vår tar riktig nok ikke folk på jag, men han løper til døra og "knurrer" når det kommer fremmede, eller folk som er skjelden på besøk hos oss..
Væren Skrevet 27. mars 2005 #6 Skrevet 27. mars 2005 Tenk bare hvis det hadde ligget en ilsint VÆR foran sengen! Da tenker jeg de hadde gjort på seg!
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Selv sverger jeg til et par vaktmus..
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 Hmm, kan ikke tenke meg at dette var en bevisst handling fra kattens side. .... Heldigvis har vi hunder til å passe på huset Det blir jo noe helt annet en en katt!!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 Dette lukter kødde-gjest lang vei!!!!! Da må du først forklare hvordan køddegjest lukter for dette er sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå