AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Satt inn egg for ca en uke siden, og er veldig nervøs for at keg ikke kjenner noe helst som kan antyde til at jeg skulle være gravid nå. Derfor tror jeg det har gått galt igjen. Selv om jeg veit at jeg sikkert ikke kan skjenne så mye til symptomer nå. Skal jeg ta sorgen på forskudd ? Måtte bare få det ut. Anonymkode: 56ed8...4b6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Nei, det trenger ikke være over. Det er for tidlig å si noe enda. Anonymkode: 3503b...2b7 2
Ginny Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Selvfølgelig skal du ikke det, mange går gjennom hele svangerskap uten noen symptomer. Hvor gammelt var egget du satte inn? Hvis det var blasto kan du fint teste nå
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 8 minutter siden, Ginny skrev: Selvfølgelig skal du ikke det, mange går gjennom hele svangerskap uten noen symptomer. Hvor gammelt var egget du satte inn? Hvis det var blasto kan du fint teste nå Egget var 2 dager gammelt. Eneste det jeg føler er stikkninger i siden av magen og ømme pupper, men tror det kommer av lutinusen. Er så redd for at det ikke gikk veien denne gangen heller. Dette er vår 5 runde. Ts Anonymkode: 56ed8...4b6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 Du er ca 8-9dpo, altfor tidlig til å kjenne noe som helst. Lutinus gir uansett falske symptomer Men klart. .etter mange negative forsøk er det fristende å ta sorgene på forskudd. Men du vet ikke, en gang blir det deres tur. Kan like gjerne være nå Anonymkode: d3834...898 1
Ginny Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egget var 2 dager gammelt. Eneste det jeg føler er stikkninger i siden av magen og ømme pupper, men tror det kommer av lutinusen. Er så redd for at det ikke gikk veien denne gangen heller. Dette er vår 5 runde. Ts Anonymkode: 56ed8...4b6 Fersk eller frys? Hvis det var fersk ville jeg venta litt til, så ikke ovitrellen lurer deg. Men på frys kan du jo bare begynne å teste. Fra 10 DPO er det mange som får positive tester. Eller du kan vente et par dager til, da er jo sjansene enda større Lutinus gir meg mange bivirkninger hvertfall, ikke noe fan av dem. Men det kan jo og være graviditetssymptomer Jeg er 12 DPO og testa positivt i dag, har ikke all verdens symptomer jeg heller. Fjerde innsett her. Skjønner godt at dette er tungt, krysser fingrene for deg!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 20 minutter siden, Ginny skrev: Fersk eller frys? Hvis det var fersk ville jeg venta litt til, så ikke ovitrellen lurer deg. Men på frys kan du jo bare begynne å teste. Fra 10 DPO er det mange som får positive tester. Eller du kan vente et par dager til, da er jo sjansene enda større Lutinus gir meg mange bivirkninger hvertfall, ikke noe fan av dem. Men det kan jo og være graviditetssymptomer Jeg er 12 DPO og testa positivt i dag, har ikke all verdens symptomer jeg heller. Fjerde innsett her. Skjønner godt at dette er tungt, krysser fingrene for deg! Fersk 😊 Jeg føler meg helt normal, eneste av og til kan jeg bli kjempe trøtt i sånn ca kvarter så blir jeg våken igjen. Ts Anonymkode: 56ed8...4b6
Ny Bruker Skrevet 15. november 2018 #8 Skrevet 15. november 2018 Det er langt ifra alle som har noen symptomer før IKM, eller de første ukene, eller i det hele tatt. Ikke overanalyser kroppen, men vent til du tester.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Takk for svar folkens 😊 Føler meg litt roligere nå. Anonymkode: 56ed8...4b6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 Masse lykke til! Håper du sitter med en positiv test i hånda snart. Jeg merket veldig lite forskjell mellom det positive og de negative ivf-forsøkene mine. Det kjentes akkurat ut som mensen skulle komme som vanlig. Jeg hadde litt ømme pupper etter Ovitrellen, som jeg pleide å ha, men det forsvant da IKM nærmet seg. De tydelige symptomene kom først i uke 6. Anonymkode: edb11...4ae
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #11 Skrevet 16. november 2018 OT, men hvilke symptomer kan lutinus gi som noen nevnte over? Har akkurat begynt på det selv... Masse lykke til ts 😊 Anonymkode: 47fee...cd9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #12 Skrevet 16. november 2018 40 minutter siden, AnonymBruker said: OT, men hvilke symptomer kan lutinus gi som noen nevnte over? Har akkurat begynt på det selv... Masse lykke til ts 😊 Anonymkode: 47fee...cd9 Ømme pupper, trøtthet. Også ble jeg litt kvalm. Så umulig å kjenner forskjell på graviditet og ikke-graviditet med lutinus Anonymkode: d3834...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå