AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Ingen av de nærmeste venninnene mine har gratulert meg med dagen idag, ikke en gang min beste venninne. Ikke på Facebook, ikke på sms og ikke ringt. Jeg føler meg veldig glemt, og er lei meg fordi jeg da skjønner at de ikke anser meg som en nær venn som de sier. Har jeg lov å si noe, eller skal jeg bare la det ligge? Jeg gratulerer alltid dem og kjøper gave. Anonymkode: f6d38...3c0
Dricka Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Det er jo fortsatt igjen litt av dagen da. Det kan jo være flere grunner. Bare vent å se, kanskje du får en overraskelse! 😃
Belima Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de nærmeste venninnene mine har gratulert meg med dagen idag, ikke en gang min beste venninne. Ikke på Facebook, ikke på sms og ikke ringt. Jeg føler meg veldig glemt, og er lei meg fordi jeg da skjønner at de ikke anser meg som en nær venn som de sier. Har jeg lov å si noe, eller skal jeg bare la det ligge? Jeg gratulerer alltid dem og kjøper gave. Anonymkode: f6d38...3c0 Gratulerer med dagen! 🎂🍾
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Føler med deg.❤️ Håper du hører fra de.🤞🏻😊 Gratulerer med dagen!🎉🎈🍰🤗 Anonymkode: 37298...90f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de nærmeste venninnene mine har gratulert meg med dagen idag, ikke en gang min beste venninne. Ikke på Facebook, ikke på sms og ikke ringt. Jeg føler meg veldig glemt, og er lei meg fordi jeg da skjønner at de ikke anser meg som en nær venn som de sier. Har jeg lov å si noe, eller skal jeg bare la det ligge? Jeg gratulerer alltid dem og kjøper gave. Anonymkode: f6d38...3c0 Har du datoen på facebook? Jeg er surrehue og husker kun et fåtall av bursdager, som oftest foreldre, broren min og samboeren min, husker ikke bikkjene sin eller andre venner sine. Anonymkode: cc1ea...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 Jeg husker ingen bursdager om jeg ikke får det opp på facebook. Anonymkode: ed69c...da7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Ja dato er på Facebook og disse venninnene har jeg hatt i 11 år, så de vet jeg har bursdag idag 😔 Anonymkode: f6d38...3c0
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 Takk for gratulasjoner 😊♥️ Anonymkode: f6d38...3c0
Faema98 Skrevet 15. november 2018 #9 Skrevet 15. november 2018 Gratulerer med dagen! 😁🎉 Jeg vet hvordan det føles, men av og til er folk så oppslukt i sitt eget liv at resten av verden går i glemmeboka. Det er ikke sikkert de gjør det med vilje, hverdagen er stressende nok for mange av oss med jobb, barn, hus, sykdom, juleforberedelser, fotballtrening osv. Når det er sagt, har jeg aldri glemt mine nærmestes bursdag. Jeg blir såklart påminnet på Facebook, men jeg har også viktige bursdager i kalenderen på telefonen, slik at jeg får påminnelser i tilfelle jeg ikke er på Facebook den dagen. Det er min måte å prioritere venners bursdager på, fordi det er viktig for meg, men jeg vet jo at ikke alle er like opptatt av det uten at det betyr at de ikke liker meg. Jeg håper vennene dine husker på deg, bedre sent enn aldri, slik at du slipper å føle det slik du gjør nå. Det er virkelig ikke en hyggelig følelse og ingen fortjener det. Hvis ikke, inviter dem på bursdagsfeiring? Da går det nok et lys opp for de fleste i tillegg til at dere kan ha det hyggelig sammen. Hvis de fortsatt ikke sier noe, få deg nye venner ❤️
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. november 2018 #10 Skrevet 15. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dato er på Facebook og disse venninnene har jeg hatt i 11 år, så de vet jeg har bursdag idag 😔 Anonymkode: f6d38...3c0 Så leit. Forstår godt du reagerer! Jeg ville sagt noe til dem ja. Spurt om de glemte at du hadde bursdag. Gratulerer, og klem fra meg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå