Gå til innhold

Unge foreldre, sumo serien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker? Meninger? For et utrolig dårlig program med utrolig overfladiske foreldre. Noen av dem lurer jeg virkelig hva de lever på 😐 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var mange "like typer" foreldre som var med, men det kan jo tenkes å ha noe med hvilken type mennesker som vanligvis følger med på et sånt program. Synes foreldreparet fra Sandnes var dem som kom best ut av det. Synes flere av uttalesene til Melissa og Christoffer(?) var  unødvendige og regelrette dumme. Og hos alenemoren fra Oslo var det jo ikke foreldrerollen som stod i fokus, men heller hennes personlige krise. 

• Liker 4
Skrevet

Reagerte veldig når de filmet en mindreårig som hadde bæsjet på gulvet, og at det var liksom hovedsaken. Stakkars mindreårig! 

• Liker 3
Gjest Carina Maria
Skrevet

Mye av det som har blitt vist på unge mødre har vert kleint men fikk sansen for hun som har et barn med downs syndrom og som venter nummer 2 og studerer til og bli sykepleier.

Jeg synes det er intersant om hun som har en sønn som er fysisk og psykisk utviklingshemmed og de reiser til USA for og få trening og trenings opplegg til sønnen sin. Hun er dedikert. 

Gjest Carina Maria
Skrevet

Unskyld jeg tenke på serien unge mødre jeg. Glem komentaren min for jeg ante ikke at det var en serie som heter unge foreldre. 

• 1 år senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...