Gå til innhold

Overvektig venninde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en overvektig venninde i gjengen ( + 20kg ). Hun har kart å gå opp/ned 5 kg flere ganger. I gjengen vår har de andre jentene påpeket det når hun ikke er tilstede,egentlig nesten hver gang og noen få ganger også mens hun var tilstede også. Hun tok det ikke ille opp. Men greia er at hun er SMELLVAKKER. Så selvom hun er 20+ kg så ser hun best ut alltid. De andre inkl meg går i skygge. Kan det hende at de andre som baksnakker henne ang vekten er sjalu? De er slanke men mindre pene). Og egentlig tror jeg ikke de vil hun skal gå ned for da blir hun jo helt perfekt. Ps fikk nettopp vite at hun har meldt seg på vektklubben og det skal jeg jammen meg holde for meg selv;)

Anonymkode: 5b2ee...343

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig spørsmålet? Om hun har meldt seg inn i Vektklubben og vil gå ned disse 20 kiloene så er det jo bare bra for helsa.

Skrevet

Du kan si ifra hvis de baksnakker. Venninner baksnakker ikke! Hvis hun er såpass overvektig og har kommet frem til at hun vil slanke seg så støtter gode venninner opp om dette! 

Anonymkode: e4dd2...d5d

• Liker 3
Skrevet

Bare noter deg at de baksnakker. Mest sannsynlig gjør de det med deg også. Desverre. Hold deg til den gode venninna di og drit litt i de andre. 

Anonymkode: ea3af...aaf

• Liker 8
Skrevet

Skjønte ikke meningen med denne tråden?

Anonymkode: 4e496...1db

Skrevet

Høres ut som en fantastisk venninnegjeng, lurer på hva de sier om deg når du ikke er tilstede! 😀

Anonymkode: bc979...8de

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en fantastisk venninnegjeng, lurer på hva de sier om deg når du ikke er tilstede! 😀

Anonymkode: bc979...8de

Er det noen mening med noen av trådene her inne da?

Så bra for henne! Sjalusi er nok grunnen her. Hun får oppmerksomhet selv om hun ikke er slank.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...