Gå til innhold

Er det noen av dere som onanerer bare med dildo ut og inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å få orgasme av dette? Altså ingen vibrator eller fingring av klitoris i tillegg.

Anonymkode: 67877...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mulig å få orgasme ved å kun ta dildo ut og inn, med mindre du treffer g punktet. Er en grunn til at det ikke er mulig, med tanke på at kvinner føder fra skjeden.

Hilsen sykepleier

Anonymkode: e0e6a...17b

• Liker 5
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mulig å få orgasme ved å kun ta dildo ut og inn, med mindre du treffer g punktet. Er en grunn til at det ikke er mulig, med tanke på at kvinner føder fra skjeden.

Hilsen sykepleier

Lærer dere dildobruk på sykepleierstudiet? 

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarer dere å få orgasme av dette? Altså ingen vibrator eller fingring av klitoris i tillegg.

Det gjør jeg definitivt ikke, kan ikke tenke meg det finnes noen kvinne som har glede av det. Det er jo godt når man har stimulert klitoris, og hele klitorisvevet blir erigert, også rundt vaginalåpningen/ytterst i skjeden, og mot g-punktet, men det skjer ikke av inn-ut bevegelse med dildo alene. Og da blir det bare sårt og irriterende. 

Tror du det er mange menn som runker ved å stimulere bare ballene?

Anonymkode: 62aaa...48b

• Liker 1
Skrevet

Hilsen sykepleier

Hvor tror du g-punktet ligger, egentlig..?

Ja, jeg kan komme ved kun dildobruk, men liker best en kombinasjon 😊

Anonymkode: f2f50...98e

• Liker 3
Skrevet

Herregud det høres kjedelig ut. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å prøve. 

Skrevet

Hilsen sykepleier

Kremt..vaginal orgasme..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Merricat skrev:

Herregud det høres kjedelig ut. Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å prøve. 

Veldig lite kjedelig når man kommer som et uvær av det 😉

Anonymkode: f2f50...98e

• Liker 2
Skrevet

Kan gjøre det hvis jeg har veldig lyst på pikk. Tar tid å komme for å si det sånn.

Anonymkode: fa129...e74

Skrevet

Jupp, dvs, jeg rir på dem. Får gode orgasmer av det :)

• Liker 2
Skrevet

Mnja, en klitorisorgasme eller to først, så kan jeg komme mange ganger med kun inn-ut etterpå.

Anonymkode: e8c2d...923

• Liker 2
Skrevet

Lettere med pekefinger og lag «kom hit bevegelsen» på g punktet

Anonymkode: 9087c...83f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du får lånt basic bøker om seksualitet på biblioteket. Benytt deg av den muligheten.

Anonymkode: 29003...2c5

Skrevet

Jeg klarer det om det er litt str på den;) Må bare sette opp tempoet😅👌🏻

Anonymkode: f3387...46c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen sykepleier

😂

Anonymkode: ef2d0...8c2

• Liker 2
Skrevet

Joda, men helst når jeg var yngre eller når jeg er veldig kåt, type forelska! Da liker jeg inn og ut med dildo og kan komme. Men det er jo stimulering av klitoris fra innsiden. Klitoris er jo kjempestor, det er jo bare toppen vi ser. G-punket tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 2151c...595

Skrevet

Mnja, en klitorisorgasme eller to først, så kan jeg komme mange ganger med kun inn-ut etterpå.

Anonymkode: e8c2d...923

Som jeg skulle ha skrevet det selv, akkurat sånn !   😋 😉

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, men helst når jeg var yngre eller når jeg er veldig kåt, type forelska! Da liker jeg inn og ut med dildo og kan komme. Men det er jo stimulering av klitoris fra innsiden. Klitoris er jo kjempestor, det er jo bare toppen vi ser. G-punket tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 2151c...595

Det gir jo mening mtp at mange må ha hatt klitorisorgasme først for å komme vaginalt etterpå. Men noe er det som ligger der g-punktet ligger, enten det er klitoris eller noe annet. 

Jeg får ingenting ut av inn og ut, kjenner ikke noe (og jeg er trang, er ikke derfor). Dog gir dette lille punktet i «taket» i skjeden meg sprutorgasmer ved riktig fingringsteknikk. 

Anonymkode: 58d4e...025

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Isambard skrev:

Lærer dere dildobruk på sykepleierstudiet? 

Nei, men vi lærer om reproduksjon og kvinnens underliv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...