Gå til innhold

Uttrykket "det blir som du gjør det til selv"

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, dette er på en måte noe av det dummeste jeg hører, for er det slik at hvis du er i sorg eller er sint  for noe så skal du likevel bare bestemme deg for å være drithappy? 

Jeg er i den situasjonen nå, at jeg ikke er noen som helst. Jeg har blitt deprimert (psykologen sier det så det er ikke noe jeg finner på her). Jeg vet ikke når jeg kan ut i arbeid, nei, jeg får ikke lov å jobbe og ingen vil ha meg nå. 
Jeg blir bare litt redd for at det faktisk aldri ordner seg! :( Tanken kommer inn på meg mer og mer jo lenger jeg går ledig, og jeg har vært ledig i et år snart :( har fått tatt noen ekstra vakter , men siste var i oktober og det er veldig langt mellom. 
ALT ble bare tatt bort fra meg da jeg endelig følte jeg hadde funnet plassen min. 
Men siden jeg var unge, har jeg følt at jeg ikke er noe karrieremenneske. Ble mobbet, og det skjønner jeg egentlig godt. Nå er ikke jeg bitter på mobbingen, og jeg kan se at barn ikke er så snille med hverandre og jeg var et lett offer enkelt og greit. Med det lurer jeg egentlig bare på om man missliker seg selv fordi man innerst inne, allerede som barn vet at man ikke vil gjøre noe bra? 
Jeg var jo i gang, men jeg blir innhentet av den personen jeg aldri ønsker å være likevel, og det er så surt at hele livet skal måtte overgis til denne.

Så her er jeg, helt ledig, måtte gi opp alt jeg gjorde... og så kommer jo folk med "dette er livet dessverre" , men vet dere? jeg synes det høres så tafatt ut å bare tenke "dette er livet dessverre". Så, så lenge man er lykkelig så lever man i en fantasiverden? 
Jeg vil jobbe for å komme meg dit igjen, og det må skje brennkjapt!! 
Men hva gjør man egentlig? 
Jeg har bare lyst til å leve igjen, men det irriterer meg så grusomt at ALT må på vent nok en gang!!
Hvorfor er det slik at noen klarer å oppnå så mye? mens andre oppnår kun det minste av det minste hele tiden?
Jeg nekter å overgi meg for depresjon....bare så irrterende at det skal ta omtrent hele livet å komme over  det.

Anonymkode: acb0c...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...