Gå til innhold

Hva har du i din adventskalender til kjæresten?

Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Tenkte siden det er så mange ukoslige og kjipe tråder her på forumet at det kunne være moro (og inspirerende ikke minst) å høre hva dere andre skal ha i kalenderen til kjæresten? (Evt. hva dere har laget ut av det tidligere år.) 

Jeg har aldri laget kalender til noen før, og jeg har tenkt på dette i ukesvis nå og gledet meg til å overraske ham. Tror kanskje jeg synes det er mer spennende å holde på med enn han synes det er å få. Men shit, la gå! 

Når jeg sier adventskalender så betyr det alt: både av aktiviteter og brev og lapper og gaver og sjokolade. Men at du har laget opplegget selv og ikke kjøpt en ferdig kalender, det er ikke like spennende. :)

Gleder meg til å høre hvor søte og romlemantiske dere er! :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielle øl, snus, boksere, tyggis, doc, sjokolade, poser fra toro (han elsker det), sokker, tannkost, tannkrem, hårprodukter, mobilcover, verktøy, turutstyr.. :)

Noe dyrt og noe billig. 

Anonymkode: 8924a...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat handlet kalender, det blir: noen sjokonisser, skrapelodd, 4 typer te samt teholder (for løs te), 2 øl, småflasker whisky kjøpt i utlandet (sånn 1 drink per flaske), tykke sokker, badesalt som skal virke beroligende, gavekort kino, boksere, spansk barnebok (han tar spanskkurs)

Anonymkode: 123dd...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat handlet kalender, det blir: noen sjokonisser, skrapelodd, 4 typer te samt teholder (for løs te), 2 øl, småflasker whisky kjøpt i utlandet (sånn 1 drink per flaske), tykke sokker, badesalt som skal virke beroligende, gavekort kino, boksere, spansk barnebok (han tar spanskkurs)

Og et «gavekort» på pannekaker (favorittretten hans) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isskrape i en vott, sokker, boxere, godteri, buksebelte, flaxlodd, tyggis, barberskum, pastiller, hårvoks. Det jeg husker😉

Anonymkode: 84eb2...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å lage kalender men min setter ikke pris på noe, så venter på tips

Anonymkode: b9d92...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 time siden, AnonymBruker skrev:

lyst å lage kalender men min setter ikke pris på noe, så venter på tips

Anonymkode: b9d92...45b

Men hva med å gjøre det fordi DU har lyst? :) 

Jeg vet ikke om min vil like det heller, men jeg liker å gjøre det så får jeg bare håpe han viser litt entusiasme. Men jeg fokuserer mest på gleden av å gjøre det, sånn for å ikke bli skuffet om han ikke er sånn veldig engasjert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager kalender til min samboer, mamma, pappa, søster og svigermor ♡ den beste gaven man kan få er gleden av å gi ♡ jeg pleier variere kalendere. Som oftest en blanding mellom pakkekalender og lapper med hva jeg setter pris på med de, eller gode barndomsminner (til mamma og pappa) eller opplevelser vi kan mimre om sammen. Eller lapper med aktiviteter, feks at jeg kan lage middag eller vi skal se en film sammen eller lignende  :)

Anonymkode: c74e6...778

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lager kalender til min samboer, mamma, pappa, søster og svigermor ♡ den beste gaven man kan få er gleden av å gi ♡ jeg pleier variere kalendere. Som oftest en blanding mellom pakkekalender og lapper med hva jeg setter pris på med de, eller gode barndomsminner (til mamma og pappa) eller opplevelser vi kan mimre om sammen. Eller lapper med aktiviteter, feks at jeg kan lage middag eller vi skal se en film sammen eller lignende  :)

Synes lapper med barndomsminner var en god idé! Jeg tenkte på noe lignende til kjæresten. Minnelapper fra spesielt fine episoder vi har hatt sammen. Det kommer kanskje til å bli så søtt at han får sukkersjokk. :blush: :P 

Du må forresten være svigermors drøm! :) 

Er det lov å spørre hva du tenker å ha i pakkene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rainstorm skrev:

Synes lapper med barndomsminner var en god idé! Jeg tenkte på noe lignende til kjæresten. Minnelapper fra spesielt fine episoder vi har hatt sammen. Det kommer kanskje til å bli så søtt at han får sukkersjokk. :blush: :P 

Du må forresten være svigermors drøm! :) 

Er det lov å spørre hva du tenker å ha i pakkene? 

I pakkene har jeg alt fra flaxlodd, godterier, bilder, såper, julepynt.. Det er det jeg kommer på nå  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hans tur i år, for jeg lagde i fjor. Men jeg husker noen at tingene han fikk: mariussokker, julebrus, snus, godteri, massasjeolje, pepperkakeformer, sokker, t-skjorte, pysj, lue, votter, switch-lader. 

Jeg var både i Sverige og i London, så fikk handlet godteri og klær litt billigere enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg også må lage til min kjære? Jeg ble så inspirert av denne tråden. Og, jeg elsker å kunne gjøre noe for han. Jeg ser at noen fokuserer på hva en får i gjengjeld..har det noe å si? Noen ganger gir man, noen ganger får man. Men, jeg vet at om jeg ikke får adventskalender tilbake, så får jeg kjærlighet i rikt monn ❤️ Jeg elsker den mannen der :ninuskapus: 

Har laget 4 kalendere dette året, 3 til barna (som i 3 barn), og 1 til mamma. Den til mamma er den aller kjekkeste, for hun er så takknemlig, og helt på gråten når jeg kommer med kurven til henne. Får en tlf hver eneste dag hvor hun forteller hva hun har fått (jeg har ikke nummerert pakkene), og takker. Jeg får ikke kalender tilbake, men slik jeg ser det, så får jeg kalender tilbake i form av en tlfsamtale med en kvinne som er mitt forbilde og som jeg føler enorm kjærlighet for - hver eneste dag :nigo: Vinn-vinn!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, skruf skrev:

Jeg har kjøpt øl-kalender fra Gulating, scorer noen konepoeng på den :) 

Jeg hadde så lyst til å kjøpe den, men for en fattig student, er den alt for dyrt. Var innom der i går, og sa dem burde lage en studentvennelig kalender også 😂 

Men min får fem øl fra gulating butikken, og en flaxkalender, og et par flakslodd. Vi drar utenlands ca midt i desember, så slapp å lage for hele desember i år. 

Anonymkode: 297f9...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde så lyst til å kjøpe den, men for en fattig student, er den alt for dyrt. Var innom der i går, og sa dem burde lage en studentvennelig kalender også 😂 

Men min får fem øl fra gulating butikken, og en flaxkalender, og et par flakslodd. Vi drar utenlands ca midt i desember, så slapp å lage for hele desember i år. 

Anonymkode: 297f9...8c1

Ja, de er grisedyre! Hadde aldri hatt økonomi til det da jeg var student heller. 

(Han får ikke en sånn kalender hvert år da, er andre gangen jeg kjøper en sånn til han)

(og jeg har hintet litt frempå at jeg ønsker meg bodyshop sin kalender....) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 hours ago, Rainstorm said:

Tenkte siden det er så mange ukoslige og kjipe tråder her på forumet at det kunne være moro (og inspirerende ikke minst) å høre hva dere andre skal ha i kalenderen til kjæresten? (Evt. hva dere har laget ut av det tidligere år.) 

Jeg har aldri laget kalender til noen før, og jeg har tenkt på dette i ukesvis nå og gledet meg til å overraske ham. Tror kanskje jeg synes det er mer spennende å holde på med enn han synes det er å få. Men shit, la gå! 

Når jeg sier adventskalender så betyr det alt: både av aktiviteter og brev og lapper og gaver og sjokolade. Men at du har laget opplegget selv og ikke kjøpt en ferdig kalender, det er ikke like spennende. :)

Gleder meg til å høre hvor søte og romlemantiske dere er! :ninuskapus:

Milde himmel!

Anonymkode: a8914...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kalender, da vi er voksne mennesker. 

Anonymkode: bbde8...720

Og vi er over 40 og glade for å være så barnslige at vi lager julekalender :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...