beige Skrevet 14. november 2018 #1 Del Skrevet 14. november 2018 Og fungerer dere bra sammen? http://www.sidene.no/horoskop/stjernetegn.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 14. november 2018 #2 Del Skrevet 14. november 2018 Ja, vi fungerer utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Del Skrevet 14. november 2018 Ja, i følge linken. Men ingen av oss er somvi beskrives. Håper du vet sånt er tull. Anonymkode: db9a0...e99 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Del Skrevet 14. november 2018 Skorpion og vær her, vi fungere bra sammen. Hadde stjernetegn stemt, hadde vi ikke passet sammen. Anonymkode: f388f...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Del Skrevet 14. november 2018 Bryr meg ikke om stjernetegn. Bare humbug. Anonymkode: 6dc3e...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 14. november 2018 #6 Del Skrevet 14. november 2018 Ja, vi fungerer godt på alle mulig måter. Men siden hans element er luft og mitt er ild, må jeg si han får fyrt meg opp til de grader av og til! 🌡️ Jeg tror vi passer best med andre under samme element, for man har en helt egen forståelse for hverandre, man har likhetstrekk. Ild og luft = ild trenger oksygen for å fungere. Jord og vann = Klistres sammen som gjørme (ikke så hyggelig eksempel, men skal være positivt, altså.) Og luft tilpasser alle andre elementer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Del Skrevet 14. november 2018 Er ikke sammen med et stjernetegn, er sammen med en mann og vi passer utmerket sammen😊 Anonymkode: 45199...1c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Del Skrevet 14. november 2018 Passer perfekt sammen. Jeg er løve, og er singel 😂😂 Anonymkode: 232ff...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 14. november 2018 #9 Del Skrevet 14. november 2018 Det er vel ingen som faktisk tror at hvilken måned i året du er født på har noe å si for hvem du passer sammen med? Husker vi snakket om sånt på ungdomsskolen og selv da visste vi at det egentlig bare var tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #10 Del Skrevet 14. november 2018 Selv om man ikke tror på det, betyr vel ikke at en ikke kan ha litt gøy med det? Jeg syns det er kjempegøy å lese horoskop selv om jeg vet at det som regel ikke stemmer. Anonymkode: 4feb6...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 14. november 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 14. november 2018 Jeg tror ikke på det, bare morsomt å høre om det tilfeldigvis stemmer for noen🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #12 Del Skrevet 15. november 2018 Nei, men jeg passer veldig bra i beskrivelsen for en Tyr, men han er ikke å kjenne igjen i Skytten. Vi fungerer utmerket sammen Anonymkode: b3259...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sokkar Skrevet 15. november 2018 #13 Del Skrevet 15. november 2018 Eg passer med han, men han passer ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #14 Del Skrevet 15. november 2018 Vi passer ikke sammen i følge horoskopet, men vi er en perfekt match 😊 Anonymkode: 72260...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 15. november 2018 #15 Del Skrevet 15. november 2018 Vi passer sammen i følge horoskopene. Men den omtalen av hans stjernetegn passer overhode ikke på ham. Han har ikke de negative sidene som nevnes. Beskrivelsen av mitt stjernetegn stemmer sånn delvis på meg. I virkeligheten er vi ganske ulike, men passer veldig godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 15. november 2018 #16 Del Skrevet 15. november 2018 I følge horoskopet nei Løve og steinbukk. Men vi fungerer bra likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå