Gå til innhold

Dere som jobber i butikk/postkontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål men..

Dere som jobber på postkontor eller i butikk med uttak av post: når dere scanner en pakke, ser dere akkurat hvilke varer pakken inneholder da? Eller kommer det kun opp leveringsinformasjon (navn, adresse osv.)? 

Anonymkode: a03a4...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sikkert et dumt spørsmål men..

Dere som jobber på postkontor eller i butikk med uttak av post: når dere scanner en pakke, ser dere akkurat hvilke varer pakken inneholder da? Eller kommer det kun opp leveringsinformasjon (navn, adresse osv.)? 

Anonymkode: a03a4...ec0

Står på datamaskinen at pakken inneholder "STOR NATURTRO DILDO MED BLODÅRER".

Anonymkode: c56a6...e09

• Liker 9
Skrevet

Hadde de sett hva pakker inneholder, så hadde nok det blitt fort stopp på å bestille narkotika og piller fra nettet. 

Anonymkode: 8bbfc...460

• Liker 1
Skrevet

De fleste pakker skal ha en deklarasjon på pakken, om de stemmer eller ei kommer jo an på. Dessuten oppgis i de fleste tilfeller  avsender og. Men ja, bestiller du en dildo fra Kina som kommer i en tynn plastbag med "toy" deklarert så er det ikke vanskelig å sette sammen 1 + 2. Du burde ikke bekymre deg for om postbud/ansatt vet hva du har bestilt - dette er hemmelig og skal ikke deles med noen. 

Anonymkode: c7f31...c2a

Skrevet

De som jobber på sånne steder driter i det. Jeg husker ikke et eneste menneske eller en eneste pakke fra min tid i posten (som endte for 3 år siden). Man får ikke se innhold i pakkene ved å scanne de nei, å ingen gidder å gå å lese på deklarasjonen på pakker fra utlandet, ofte står det bare forenkling av det som er inni slik som at en dildo kan ha «plastic» på deklarasjonen 😛 

Anonymkode: 50fbd...2a6

Skrevet

Nei, og hvis det hadde stått så hadde jeg ikke hatt tid til å tenke på det.

Anonymkode: 8dd9e...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...