AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Er det noen her som har opplevd å ikke ha noe utflod ved positiv graviditetstest? Hva var dine symptomer?:) Anonymkode: 85af6...2d1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg fikk positiv for en stund siden. Hadde ikke noe særlig utflod siden EL før jeg fikk positiv eneste symptomer jeg hadde var ekstremt ømme pupper og stikking i brystvortene Anonymkode: 7955c...48c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk positiv for en stund siden. Hadde ikke noe særlig utflod siden EL før jeg fikk positiv eneste symptomer jeg hadde var ekstremt ømme pupper og stikking i brystvortene Anonymkode: 7955c...48c Gratulerer Så spennende, jeg leser litt symptomer og sånt, og det er så mye forskjellig. Forrige svangerskap hadde jeg kun utflod og veldig stabilt humør. Nå har jeg ømme brystvorter, stabilt humør og ingen mens.. vi får se^^ Anonymkode: 85af6...2d1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer Så spennende, jeg leser litt symptomer og sånt, og det er så mye forskjellig. Forrige svangerskap hadde jeg kun utflod og veldig stabilt humør. Nå har jeg ømme brystvorter, stabilt humør og ingen mens.. vi får se^^ Anonymkode: 85af6...2d1 Takk😊 Tror det er så utroooolig individuelt. Forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer før uke 7. Nå er puppene kjempevonde 😫 utflod ser jeg ingenting av ennå iallefall. Lykke til! Anonymkode: 7955c...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå