Gå til innhold

Utflod ved positiv graviditetstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevd å ikke ha noe utflod ved positiv graviditetstest? 

Hva var dine symptomer?:)

Anonymkode: 85af6...2d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk positiv  for en stund siden. Hadde ikke noe særlig utflod siden EL før jeg fikk positiv :) eneste symptomer jeg hadde var ekstremt ømme pupper og stikking i brystvortene 

Anonymkode: 7955c...48c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk positiv  for en stund siden. Hadde ikke noe særlig utflod siden EL før jeg fikk positiv :) eneste symptomer jeg hadde var ekstremt ømme pupper og stikking i brystvortene 

Gratulerer :) Så spennende, jeg leser litt symptomer og sånt, og det er så mye forskjellig. Forrige svangerskap hadde jeg kun utflod og veldig stabilt humør. Nå har jeg ømme brystvorter, stabilt humør og ingen mens.. vi får se^^

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer :) Så spennende, jeg leser litt symptomer og sånt, og det er så mye forskjellig. Forrige svangerskap hadde jeg kun utflod og veldig stabilt humør. Nå har jeg ømme brystvorter, stabilt humør og ingen mens.. vi får se^^

Takk😊 Tror det er så utroooolig individuelt. Forrige graviditet hadde jeg ingen symptomer før uke 7. Nå er puppene kjempevonde 😫 utflod ser jeg ingenting av ennå iallefall. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...