AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Hei! Jeg forventer mensen i dag, men ingen tegn. Jeg vurderer å ta en graviditetstest i morgen, men rekker ikke apoteket tror jeg. Disse rfsu testene, er de til å stole på såpass seint? Erfaringer? Anonymkode: f0516...549
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg har god erfaring med rfsu dersom du tester når du egentlig skal ha mens Anonymkode: 03665...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har god erfaring med rfsu dersom du tester når du egentlig skal ha mens Anonymkode: 03665...2d0 Ja, den skulle vært her nå ifølge kalenderen. Den har vært veldig regelmessig i det siste. Rfsu testen hadde rett ved forrige graviditet, men ble usikker siden så mange her er skeptiske til dem men takk for svar Anonymkode: f0516...549
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Jeg har også god erfaring med RFSU-tester, når de brukes som angitt (altså etter forventet mens). De fleste frustrerte klagetrådene på RFSU (og forsåvidt andre merker også) er gjerne av folk som tester mye tidligere enn testene er designa for. (Eventuelt tester med tidlig-tester og oppdager en kjemisk graviditet de ikke hadde visst om ellers iom at TR kommer til mer eller mindre vanlig tid, og konkluderer med at testen tok feil.) Jeg ville testa med morgenurin i morgen tidlig -- er den negativ og TR lar vente på seg, test igjen om noen dager. Anonymkode: a9b0b...086 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også god erfaring med RFSU-tester, når de brukes som angitt (altså etter forventet mens). De fleste frustrerte klagetrådene på RFSU (og forsåvidt andre merker også) er gjerne av folk som tester mye tidligere enn testene er designa for. (Eventuelt tester med tidlig-tester og oppdager en kjemisk graviditet de ikke hadde visst om ellers iom at TR kommer til mer eller mindre vanlig tid, og konkluderer med at testen tok feil.) Jeg ville testa med morgenurin i morgen tidlig -- er den negativ og TR lar vente på seg, test igjen om noen dager. Anonymkode: a9b0b...086 Hehe kanskje det er det det er syns det blir litt dumt å teste så tidlig, det kan ha så mye utslag. Samt det koster jo litt om man skal holde på slik mensen her er regelmessig, mer eller mindre, og ikke ofte jeg får den følelsen at jeg burde teste. Venter alltid til ikm.. tester i morgentidlig Anonymkode: f0516...549
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hehe kanskje det er det det er syns det blir litt dumt å teste så tidlig, det kan ha så mye utslag. Samt det koster jo litt om man skal holde på slik mensen her er regelmessig, mer eller mindre, og ikke ofte jeg får den følelsen at jeg burde teste. Venter alltid til ikm.. tester i morgentidlig Anonymkode: f0516...549 Lykke til, du får fortelle oss hvordan det går Anonymkode: a9b0b...086
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Så kom mensen 😂 da får jeg spare den testen til neste gang hehe. Anonymkode: f0516...549
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #8 Skrevet 16. november 2018 Liker Make Sure sine tidligtester og CB sine. Babyplan er også gode. Anonymkode: 81af6...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå