AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Det skal skje før jul. Er det noe spesielt jeg må tenke på. Være våt nok vet jeg. Er kvinne. Noe annet? Bør jeg forberedt meg på smerter? Har brukt tampong i alle år da. Anonymkode: 018be...235
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Så lenge dere tar det rolig så kommer sånne ting av seg selv. Bruk laaaaang tid å utforsk Anonymkode: 4d7be...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Husk rent underliv, barberte legger og ta det rolig...sørg for å ha lyst før han får komme inn i deg. Anonymkode: 33fbf...15e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husk rent underliv, barberte legger og ta det rolig...sørg for å ha lyst før han får komme inn i deg. Anonymkode: 33fbf...15e Hilsen mann eller? Hvorfor måååå kvinner barbere legger? 🙄 Anonymkode: 4d7be...2f4 8
jabx Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal skje før jul. Er det noe spesielt jeg må tenke på. Være våt nok vet jeg. Er kvinne. Noe annet? Bør jeg forberedt meg på smerter? Har brukt tampong i alle år da. Anonymkode: 018be...235 Vet han(?) at du er jomfru?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, jabx skrev: Vet han(?) at du er jomfru? Nei Anonymkode: 018be...235
Gjest peachblossom Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Slapp av, og prøv å være deg selv. Bruk god tid, ja. Hvis du ikke blir våt, er det helt ok å bruke glidemiddel. Det kjennes bedre for begge. Kommuniserer man med hverandre, går det gjerne bedre. Hvis noe flaut/rart skjer - blås i det. Det er helt normalt. Gi signaler om hva du liker eller ikke liker. Spør hva han liker eller ikke liker, hvis du synes det faller seg naturlig. Du må selvsagt ikke gjøre alt dette, men det kan kanskje hjelpe litt med noe av det Du velger selv om du vil si at du er jomfru. I mange tilfeller er det kanskje lurt å si det. Lykke til
Gjest peachblossom Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 Og! Hvis det skulle være slik at du ikke kommer, og føler et press om å gjøre det: ikke fake orgasme
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #9 Skrevet 14. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hilsen mann eller? Hvorfor måååå kvinner barbere legger? 🙄 Anonymkode: 4d7be...2f4 Jepp, jeg er mann. Å barbere leggene er et enkelt grep for å unngå å bli avvist om han mister tenningen av hårete legger slik jeg gjør. Det er jo så stygt og ser så ustelt og lite feminint ut. Anonymkode: 33fbf...15e 2
Gjest peachblossom Skrevet 14. november 2018 #10 Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, jeg er mann. Å barbere leggene er et enkelt grep for å unngå å bli avvist om han mister tenningen av hårete legger slik jeg gjør. Det er jo så stygt og ser så ustelt og lite feminint ut. Anonymkode: 33fbf...15e Jeg har hatt sex uten glattbarberte legger maaange ganger Ingen som har mistet tenningen av den grunn. Alle er forskjellige. Det viktigste er at du gjør det du selv ønsker.
Gjest peachblossom Skrevet 14. november 2018 #11 Skrevet 14. november 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Bør jeg forberedt meg på smerter? Har brukt tampong i alle år da. Det varierer fra kvinne til kvinne. Noen får smerter, og noen blør litt. Selv hadde jeg ikke vondt i det hele tatt, og blødde heller ikke. Hvis du har brukt dildo før, på størrelse med en vanlig penis, vet du litt hva du har i vente. Går en slik inn uten problemer, går sannsynligvis en penis også inn. Man kjenner litt selv hva det er plass til, som du sikkert skjønner. Hvis man er tørr, blir man fort litt sår, da. Jeg er tilhenger av glidemiddel, og er ikke flau for å foreslå det. Det gjorde jeg fra første samleie som sekstenåring Hehe.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #12 Skrevet 14. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, jeg er mann. Å barbere leggene er et enkelt grep for å unngå å bli avvist om han mister tenningen av hårete legger slik jeg gjør. Det er jo så stygt og ser så ustelt og lite feminint ut. Anonymkode: 33fbf...15e Takk og lov for at samboeren min ikke lar seg avskrekke av noe så uskyldig som litt hår på leggene! Setter bare enda mer pris på han når jeg ser sånne uttalelser Anonymkode: 4d7be...2f4 3
Elaine Marley Skrevet 14. november 2018 #13 Skrevet 14. november 2018 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #14 Skrevet 14. november 2018 Hvorfor planlegge sex? Det er ingen heksekunst å ha sex. Slapp av, nyt og gjør det som faller seg naturlig. Vi er født med et sexuelle instinkt og vi gjør automatisk det som er riktig for oss. Anonymkode: b63e2...05d 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #15 Skrevet 15. november 2018 Ta det med ro, alderen din har ingenting å si. Ta det rolig, bruk tid. Ikke forvent fyrverkeri første gangen. Gjør deg selv en tjeneste å fortell han at du er jomfru, da vet han at han må bruke god tid. En bekjent av meg sa ikke i fra om at hun var jomfru fordi hun mente det var pinlig, det endte da med at hun ble tatt hardt bakfra første gang. Hun blødde også, og løy da på seg mensen og gikk hjem... Anonymkode: 80cb8...a0b 3
jabx Skrevet 15. november 2018 #16 Skrevet 15. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 018be...235 Det kan jo være greit at han vet så han kan ta hensyn til det. 1
jabx Skrevet 15. november 2018 #17 Skrevet 15. november 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor planlegge sex? Det er ingen heksekunst å ha sex. Slapp av, nyt og gjør det som faller seg naturlig. Vi er født med et sexuelle instinkt og vi gjør automatisk det som er riktig for oss. Anonymkode: b63e2...05d Det er lett å si når man har hatt det noen ganger. Den første gangen er gjerne litt annerledes enn gang nr. 154. 1
Isambard Skrevet 15. november 2018 #18 Skrevet 15. november 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal skje før jul. Er det noe spesielt jeg må tenke på. Være våt nok vet jeg. Er kvinne. Noe annet? Bør jeg forberedt meg på smerter? Har brukt tampong i alle år da. Anonymkode: 018be...235 Du kan bare slappe av og la ham styre første gang. Du må ikke gjøre så veldig mye. Du bør absolutt fortelle at du er jomfru, ellers kan det bli kleint. Første gang er vondt for noen uansett hvor klare de er. Det kommer an på hvor trang skjedekransen er. (tidligere kalt jomfruhinnen). For andre er det ikke vondt.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #19 Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, Isambard skrev: Du kan bare slappe av og la ham styre første gang. Du må ikke gjøre så veldig mye. Du bør absolutt fortelle at du er jomfru, ellers kan det bli kleint. Første gang er vondt for noen uansett hvor klare de er. Det kommer an på hvor trang skjedekransen er. (tidligere kalt jomfruhinnen). For andre er det ikke vondt. Hva tenker du på da når du sier kleint? Skal si at det er lenge siden jeg har hatt sex og holde oss til vanlig sex. Misjonær? Og hvis det ikke blir bra så kan jeg gi han blowjob for å redde det litt på en måte?🙊 Anonymkode: 018be...235
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #20 Skrevet 15. november 2018 3 timer siden, jabx skrev: Det er lett å si når man har hatt det noen ganger. Den første gangen er gjerne litt annerledes enn gang nr. 154. Den første gangen trenger ikke å være så veldig annerledes enn gang 154, bortsett fra at man gjerne har litt mer avansert sex etterhvert. Poenget er at om man gjør det som føles naturlig kan man sjelden gjøre noe feil. Ikke overtenk, ikke tro at du må være slik eller sånn, eller gjør ting på en spesiell måte for å "være god i senga". Om man har sex med en person man er trygg på den første gangen klarer man å være seg selv. Og det er gjerne det som er problemet for mange, de tør ikke å være seg selv og er ikke trygg nok på partneren til å kløne litt eller gjøre "feil". Sex er ingen prestasjonsøvelse. Anonymkode: b63e2...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå