AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Jeg var sen i utviklingen kan man si pga ting som har vært utenfor min kontroll. Men utrolig nok har jeg møtt en kvinne som vil være mer en bare venner og vi har vært sammen i en måned nå. Hver gang jeg har fortalt henne skrekk historier som har skjedd meg har hun vært utrolig forståelsesfull. Isteden for å dra seg vekk har hun tatt meg i hånden, holdt rundt og gitt meg en god klem eller kysset meg og sagt at hun setter pris på hvor ærlig jeg har vært og synes jeg har vært modig som har kjempet så hardt igjennom det. Vi har gjort litt ulike greier sammen, hun er den første kvinnen som har tatt på meg, og den første jeg har fått lov å utforske litt, men vi har ikke tatt det hele veien enda. Så voknet vi tidlig denne morgenen, hun hadde enda en time før hun måtte på jobb så vi lå og bare koste litt, og jeg har hatt følelser for henne siden jeg traff henne, men er nå sikker på at jeg er fullstendig forelsket i henne. Så etter en stund med litt kos og prating sa jeg at jeg måtte innrømme noe, og fortalte henne at jeg aldri har vært så glad som når jeg er med henne. Det er greit om hun ikke er der enda, men at jeg nå vet at jeg elsker henne og jeg ville ikke skjule hva jeg føler for henne. Hun sa hun følte en liten crush, etter kvelden vi møttes men at hun bare har blitt mer og mer glad i meg jo er vi har blitt kjent med hverandre, og at hun nå var blitt forelsket i meg. Hun sa det ikke var noe press, men at hun den siste uka spesielt har villet prøve å ta opp sex temaet, hun var bare usikker på hvordan hun skulle gjøre det fordi hun har vært vant med kjærester som tok første steget så fort toppen hennes har kommet av. Mens hun skjønte at det ikke ville skje med meg, da bare de gangene de har gått litt lenger har spurt henne flere ganger mens vi har holdt på "er dette greit?" og lignende om og om igjen. Det var søtt at jeg tenkte på at hun hadde det bra, men at jeg ikke behøver å skal måtte be om tilatelse for hver ting jeg gjør. Vi er sammen nå og med mindre hun ber meg om å stoppe så behøver jeg ikke å være redd for at jeg gjør noe galt om jeg skifter fra å bruke fingre til munn, eller når vi har klint og kysset henne på halsen og så spurt om det er greit før jeg kysset henne på brystene. Hun vil ha meg, og det har vært koselig for henne at vi ha tatt det sakte, hun kjente bare på at det har vært ganger hvor hun ønsket at jeg hadde tatt det lenger etter hun har kommet. Jeg sa jeg hadde prestasjons angst, jeg vet nå hvordan jeg kan få henne til å komme, men at hun sikkert har merket at hun må ta det sakte når hun har holdt på med meg da jeg har villet kommet på et minutt om hun hadde startet slik hun har avsluttet. Har for øvrig noe trang forhud når jeg er kåt så penis hodet mitt er veldig sensitivt, jeg må være skikkelig glatt for å få huden bak når jeg er hard, og når hun en gang fokuserte bare på hode med hendene så var det faktisk både godt og litt ubehagelig på en og samme gang. Det går greit når hun bruker munnen, vet ikke hvorfor men om hun tar meg på strengen med fingrene gjør det direkte vondt, mens med munnen føles det mer som å bli kilt. Jeg sa at jeg følte meg klar om hun ville, og det er sant, når jeg så hvor glad hun ble så følte jeg meg mindre nervøs og bare gledet meg til at hun kommer på besøk i kveld etter jobb og noen timer hos søsteren sin. Jeg har bare også begynt å bli mer nervøs igjen på tanken av at hun ikke vil føle seg tilfredstilt av sexen, er redd for å komme fort, og ja det er sikkert tåpelig siden hun ikke virker å ha noe imot størrelsen min. Hun sa til og med første gangen hun tok på meg at jeg var mye tykkere enn hun hadde forventet da jeg hadde sagt på forhånd at jeg ikke var spesielt stor (5cm slapp og 13cm hard). Og regner med at det sikkert er sant at bredde betyr mer enn lang og slank, men jeg kan ikke kontrollere frykten over at hun garantert har vært med større menn enn meg så hva om hun ikke føler noe i dybden? Etter alt hun har gjort for meg så vil jeg gjerne gi henne en kveld hun ikke kommer til å glemme, er jo ikke akkurat noen fare for at jeg ikke kommer til å ha det godt. Er mer redd for at det kommer til å føles for godt for tidlig. Vet jeg også kommer til å høres lat ut nå, men jeg lover at jeg har lyst å prøve ut flere stillinger, men vil gjerne at hun skal være øverst første gangen. Jeg har bestandig fantasert om å kan se hele kroppen til dama jeg først har sex med, og bli litt kontrollert. Så kan jeg prøve å fokusere på å holde igjen, mens hun kan ta det i tempoet hun liker best. Etter det så gjør jeg hva som helst hun vil, men bør jeg si det til henne? Er det avtennende at mannen ikke tar kontroll i senga fra starten av? Er det noe spesielt jeg kan gjøre for at hun kommer til å ha en veldig positiv opplevelse også? Anonymkode: 66f27...c0a
stan Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Ikke legg for stor vekt på første gangen. Også det å ha sex må læres, og man blir bedre etterhvert. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 3 timer siden, stan skrev: Ikke legg for stor vekt på første gangen. Også det å ha sex må læres, og man blir bedre etterhvert. er fortsatt nervøs men får vel bare være ærlig nå som d ikke er lenge igjen. Så en dokumentar serie med en sexolog som viste beste måter med å tilfredstille oralt. Kommer hun først kanskje hun blir mindre skuffet, og vil like å ta litt kontroll. Anonymkode: 66f27...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå