Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp flyttet inn i en leilighet hvis jeg syns ting er litt på halv tolv. Bildene under er fra to forskjellige rom, og jeg lurer rett og slett på om det er lov å ha ledninger sånn (spesielt bilde nr1)?

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: b59f4...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leid eller kjøpt?

Anonymkode: 6dd2e...770

Skrevet

Nei, ikke lov.

Anonymkode: 0807b...867

Skrevet

Nei nei og nei! Det første bildet ser ille bra ut. Godt de ledningene inni ikke stikker ut. Da hadde det hvertfall vært krise. Dette må fikses. Klag! 

Anonymkode: cdf9f...0c2

Skrevet

Første bilde ser ut til å være telefon- eller internettkabel, og ikke noe krise at står åpent.

Bilde nr 2 er også innenfor.

Anonymkode: e6da0...a80

• Liker 3
Skrevet

Det er neppe strøm i de første der, vi røska ut masse sånt fra veggene da vi pusset opp vår gamle leilighet. Telefonkabler, ringeklokker, trekkekabler og slikt, var ikke koblet til noe som helst. 

Bilde to skjønner jeg ikke, men det ser helt ut?

Anonymkode: 18b90...be3

Skrevet

Det som er galt med bilde 2, er at noen har vært så skjødesløs å plassere en boks spiker oppå bryteren. Kommer til å ramle ned og forårsake banning og leven når noen skal slå på lyset en mørk kveld. ;)

Bilde 1 er greit om de løse kablene ikke er tilkoblet strøm. Men en fagmann med ordenssans ville nok stripset dem sammen og satt på en lapp med info.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...