Hanne67 Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Jeg tenker da først og fremst på nettbutikker. Selv foretrekker jeg https://zooweb.no De har fri frakt over kr 499,- u/mva. Dessuten har de rimelige priser.
Million Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg handler også på nett, alltid, når jeg kjøper ting til hunden min. Behagelig å få en tung 12 kilos fôrsekk levert på døren hjemme, at no extra charge. Nå bruker jeg Zooplus.no, for de er de billigste på den fôrtypen jeg kjøper akkurat nå. Av og til bruker jeg Petworld.no til å kjøpe tørkede kyllinghalser som snacks til hunden min også. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Bruker de som evt måtte ha tilbud på det jeg trenger. Bruker everclean kattesand (må kjøre en tine for å få tak i evt) og Royal canin som det tidvis er tilbud på hvis man leter litt. Anonymkode: 2e811...790 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Zooplus.no Anonymkode: 52bec...7a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå