AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Hei! Jeg lurer på noe ang. eggløsningstester. Har testet 6 dager nå (akkurat sluttet på prevensjon, ikke hatt mensen, så er helt blank) og ser tydelig endring. Første dagene var testen helt blendahvit, så er det kommet nesten usynlige streker, men i dag er testen markant sterkere. Ikke i nærheten av positiv, men betydelig sterkere enn tidligere. Er det et tegn på at EL er på vei, eller har det ingen betydning? Jeg tester mellom 14 og 16 hver dag, da har jeg som regel drukket et par kopper kaffe og ett glass vann siden jeg stod opp kl 0630. Så jeg vil si at urinen er konsentrert, og jeg har heller ikke tisset på flere timer på dette tidspunktet. Så er ingen uregelmessigheter rundt det som kan slå ut. Anonymkode: 4f136...8d8
Gjest Katteelskeren Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg opplever en stigning på mine tester i hvertfall rett før el er på vei😊 tror det kan være ulikt fra person til person.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 49 minutter siden, Katteelskeren skrev: Jeg opplever en stigning på mine tester i hvertfall rett før el er på vei😊 tror det kan være ulikt fra person til person. Takk for svar 😊 Har ikke testet så mye før... her er testene, fra 7/11, den nederste er fra i dag. Den er jo sterkere enn de andre selv om alle naturligvis er supernegative Anonymkode: 4f136...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå