AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Usikker om dette er under rett kategori, men. Sølte klor på en mørkelilla puma-hettegenser. Det ble lyselilla flekker. Tror dere det går an å farge den svart? Vil det vise hvor kloret har bleket? Å noen erfaringer med å farge hettegensere? Den er forresten av bomull, med trykk på brystet Anonymkode: e4f20...1a1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Erfaringsvis vil du se flekkene etter farging også. Vurder heller å brodere over flekkene, eller noe annet kreativt. Du kan alltids prøve, men stoffarge er forholdsvis dyrt, og resultatet er nesten helt sikkert ikke så vellykket som du håper. Anonymkode: 4cb25...885
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 Ja, koster en del for farge, derfor jeg tenke jeg skulle spørre om andres erfaringer først. Å var det jeg fryktet at det blir vanskelig med et bra resultat.. får vel bli malegenser da.. kjedelig, men sånn er det iblant. Enn å bleke hele genseren, tro hvordan det vil bli.. Ts Anonymkode: e4f20...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå