Gå til innhold

Afrikanske menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt om dere damer som har hatt forhold til disse kunne fortelle om myten stemmer..og hvordan var det?

Ble litt diskusjon her i gjengen og myter er jo som oftest myter da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken myte mener du? 

Jeg har afrikansk kjæreste, og han er veldig bra på alle måter. :) 

Anonymkode: 0410e...e9e

Skrevet
1 time siden, Noska72 skrev:

Lurer litt om dere damer som har hatt forhold til disse kunne fortelle om myten stemmer..og hvordan var det?

Ble litt diskusjon her i gjengen og myter er jo som oftest myter da:-)

Er bare i Kongo og Gambia at mytene stemmer. Store deler at Afrika har samme snitt som i Norge. Ellers er det ganske likt som i norge. Verdens høyeste penis gjennomsnitt som har blitt målt var i Kongo, der gjennomsnittet var 18 cm. I Norge er snittet 14 cm, mens i verden generelt er snittet 13 cm. Men er også individuelle forskjeller, så selv om man blir sammen med en mann fra Kongo kan han ha liten penis.

Anonymkode: e29fb...339

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken myte mener du? 

Jeg har afrikansk kjæreste, og han er veldig bra på alle måter. :) 

Tenkte no da på utstyret mellom bena da, er vel ikke så mange andre myter da

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare i Kongo og Gambia at mytene stemmer. Store deler at Afrika har samme snitt som i Norge. Ellers er det ganske likt som i norge. Verdens høyeste penis gjennomsnitt som har blitt målt var i Kongo, der gjennomsnittet var 18 cm. I Norge er snittet 14 cm, mens i verden generelt er snittet 13 cm. Men er også individuelle forskjeller, så selv om man blir sammen med en mann fra Kongo kan han ha liten penis.

Nåja. 17 cm er rett svar Kongo. Samme som på østkanten 🙂

Anonymkode: 31801...3b8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nåja. 17 cm er rett svar Kongo. Samme som på østkanten 🙂

Anonymkode: 31801...3b8

My bad... Husket feil.;) 

• Liker 1
Skrevet

To venninner i tidlig sekstiåra som bor borti gata her bruker å dra til Gambia i fire uker hver vinter 😁

På vårens hagefest sa den ene at hun gledet seg stooort til neste tur...jeg holdt på å le meg skakk, og hun blunket til meg og lo hun også 😊

Anonymkode: 26c7a...f2f

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

To venninner i tidlig sekstiåra som bor borti gata her bruker å dra til Gambia i fire uker hver vinter 😁

På vårens hagefest sa den ene at hun gledet seg stooort til neste tur...jeg holdt på å le meg skakk, og hun blunket til meg og lo hun også 😊

Ja det er jo sååå morsomt og pirrende å dra til ett lutfattig land for å kjøpe seg sex med desperate mennesker. .... Not.

Anonymkode: 723d5...7f8

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er jo en kjennsak at norske kvinner reiser dit å kjøper sex med menn fra Gambia. Har vært mange avisartikler om dette. Bare å google.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for når det er mennene som blir kjøpt og utnyttet er det jo helt greit. Det er når det er omvendt at ramaskriket kommer!

Anonymkode: 9f5d0...9f8

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært med en del afrikanere og kan vel ikke akkurat si at myten stemmer. De har like forskjellige størrelser som alle andre. De i omgangskretsen min som også har vært med noen afrikanere sier det samme. 

Den eneste som skilte seg ut var en fra Etopia, den var ikke særlig lang men så TJUKK. Alt for tjukk. 

Anonymkode: ef01d...c24

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes! At det er feil å utnytte mennesker vet jo jeg også. Det var det komiske i situasjonen jeg lo av.....

Dere mener jeg burde reist meg opp på en hagefest for nabolaget og holdt en flammende tale om hvor feil det var at de ferierte i Gambia, og at de gjennom å tøyse med en myte var skyldige i sexhandel i et fattig land.....?

Halloooo....get real 🙄

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Noska72 skrev:

Tenkte no da på utstyret mellom bena da, er vel ikke så mange andre myter da

Helt normal str :) 

Skrevet

Og det er også en myte at alle asiatiske gutter har små..

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for når det er mennene som blir kjøpt og utnyttet er det jo helt greit. Det er når det er omvendt at ramaskriket kommer!

Anonymkode: 9f5d0...9f8

Nei, det er ikke helt greit. 

Skrevet
Akkurat nå, Thyra skrev:

Nei, det er ikke helt greit. 

Jo det er helt greit. Likestillingen gjelder kun det som egner kvinnen. Det tror jeg 90% av mennene kan stå inne for innerst inne, men som få orker å si høyt. 

• Liker 2
Skrevet

Afrikanske menn? Hvorfor skulle det være noen forskjell på en hvit, sør-afrikansk mann og en nederlender?

Nei, du mener selvsagt negre. Så si det, da.

Skrevet
42 minutter siden, Horten Market skrev:

Afrikanske menn? Hvorfor skulle det være noen forskjell på en hvit, sør-afrikansk mann og en nederlender?

Nå stammer ikke hvite, sør-afrikanske menn fra Afrika da, så tror alle skjønner hva h*n mener når h*n skriver afrikansk. 

Anonymkode: 2516b...1a7

• Liker 3
Skrevet
46 minutter siden, Horten Market skrev:

Wow! Det bæres mange faner i denne tråden.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

🤮

Anonymkode: 58d28...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...