henniie Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Jeg er på jakt etter en spansk ost. Jeg har fått en forklaring om at den minner om en taffelost, men jeg er ingen ostekjenner, så kan ikke bekrefte eller avkrefte dette. Den finnes også i triangler, men jeg er ute etter den som er "flatpakket". Den finnes i to størrelser. En med 16 skiver og en med 32 skiver. Og det er favoritt osten min! Den minner meg om konsistensen av toast osten cheddar, jeg vet de har den på enkelte Meny butikker. Men jeg vil ikke ha den. Den er hvit den jeg ser etter. Og mildere på smak! Legger ved bilder av forpakkningen, til min siste pakke. Og en av den med triangler. Jeg snakker ikke, og skriver ikke, spansk så jeg kommer ikke særlig langt å søke på google heller.
Camillapb Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Sjekket ostehyllen de har på kiwibutikker? Følte den så kjent ut..
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Du kan prøve innvandrersjapper. Hvis det er en ost som er kjent i spania, vil de ofte ha det på de "global food" sjappene. Anonymkode: dbb3a...c69
henniie Skrevet 20. november 2018 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2018 12 timer siden, Camillapb skrev: Sjekket ostehyllen de har på kiwibutikker? Følte den så kjent ut.. De har en "toast ost" cheddar versjon, men den smaker dritt... 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan prøve innvandrersjapper. Hvis det er en ost som er kjent i spania, vil de ofte ha det på de "global food" sjappene. Anonymkode: dbb3a...c69 Vi har ikke sånt her.. 🙄😫 Finnes en Asia-butikk, men... der har de den ikke. Vet de har den i sverige. Men den blir himmla dyr om jeg skal kjøre fra vestlandet/sunnmøre til Sverige for en ost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå