Gå til innhold

Jeg trenger ny omgangskrets før jeg blir gærn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei! Må  bare få et ut en plass! Jeg er så utrolig lei av å gi og gi men aldri få noe tilbake! Jeg er så lei av den ene single venninna som kun maser om fest og gir meg sykt dårlig samvittighet når jeg sier nei til henne. Jeg har samboer og to små barn for faen!  Og når vi først møtes så bruker hun gave tida på å klage på at vi møtes altfor sjeldent! Det er Sørensen meg ikke så sjeldent engang. I en hektisk hverdag så møter jeg henne minst én gang i måneden og da er vi alltid sammen eæi flere timer. Jeg er også så veldig lei av den venninna som kommer til meg når hun har problemer ,  men orker ikke å bry seg når det er jeg som sliter med noe! Værtfall ikke sånn på ordentlig! Spør meg aldri om mitt liv. Hun som liksom skal være min beste venn , hun prioriter alltid andre, og når hun først er sammen med meg så er det kun skryting av hus, bil,båt ,  penger,oppussing! Åssen er det sånn nå da at jeg har blitt kjent med noen herlige damer gjennom barna mine, håper de blir venner etterhvert. Forfriskende med noen som er ekte! Noen som har opplevd å bre i 30 årene å fått seg nye venner?? Jeg synes det er litt vanskelig. Jeg har hatt de gamle vennene mine i så mange år at jeg vet nesten ikke hvordan man danner nye vennskap. Er det mulig å skaffe seg nære venner når man er i 30 åra? Ååååguuud det trengs så sårt!

Anonymkode: 94a26...ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg flyttet til en by hvor jeg ikke kjente noen. Brukte MeetUp en stund og etterhvert ballet det bare på seg og før jeg visste om det hadde jeg et godt sosialt nettverk :) Det er fullt mulig å danne nye vennskap i voksen alder, ikke hold fast på gamle relasjoner hvis de får deg til å føle deg slik du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...