Gå til innhold

Seksuelt opphisset av å røyke!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Litt rart kanskje, men jeg aner ikke hvorfor jeg er sånn.

Jeg blir veldig kåt når jeg ser pene jenter som røyker, og jo yngre de er jo bedre er det. 

Jeg kan tenke på ei pen jente og se for meg at hun røyker og bli hard med en gang.

Jeg har begynt å prøve røyk selv for en god stund siden, ingen vet det, jeg gjør det bare fordi jeg blir så kåt. Jeg gjør på en måte som om jeg er en jente, røyker veldig feminint, står med samlet bein hvis jeg står. Sitter feminint hvis jeg sitter, og holder røyken feminint.

Penis blir alltid har allerede før jeg får tent røyken! Jeg sitter ofte å røyker på terrassen og runker samtidig, runker egentlig alltid når jeg røyker!

Jeg kan kjøre til en parkeringsplass, der det ikke er noen i nærheten selvfølgelig, og stå å røyke mens heg runker og kommer etter røyken på asfalten. Eller jeg kan sitte i bilen og røyke ut av vinduet og runke samtidig.

Enkelte ganger tar jeg en røyk inne hjemme i sofaen og det er det beste, da blir jeg så ekstremt kåt!

Mange tror sikkert dette er tull, men det er det ikke. Er det noen andre som har det litt på samme måte eller har hørt om det?:/

Anonymkode: 97493...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvorfor blir man seksuelt opphisset av noe? Jeg blir det ikke av røyking. Snarere tvert i mot. Men jeg har en annen underlig greie. Da jeg var tenåring ble jeg utrolig kåt av sokkene til storebroren til min bestekompis. Kompisen min brukte helt like sokker men det brydde jeg meg ikke om. Måten storebroren tok de på seg, samt skoene han brukte når han spilte basket, som han stort sett gjorde minnes jeg, tente meg noe helt vanvittig. Og jeg er hetro, tenner ikke på noe som har med menn å gjøre i det hele tatt.

Men da han skulle spille dro han frem lange, tykke hvite sokker som regel med striper øverst. Masse forskjellige sportsmerker. Jeg kunne beundre ham dra på seg sokkene skjult gjennom dørsprekken, først et par dratt til knærne, så det neste over, så nok et par som ikke ble dratt helt opp over de to innerste, så ett fjerde par som enten ble dratt over alle de under, eller over par nummer tre. Så dyttet han enten alle ned slik at det ytterste så skikkelig tykt og mykt ut, eller han dro ned de to øverste i varierende grad slik at det nest innerste paret ble mer eller mindre synlig. Ja, jeg husker det så detaljert. Fire lag tykke tubesokker, og enten Reebok eller Nike hightops. Og jeg ble så kåt at jeg måtte låse meg inn på badet og runke... Og der fant jeg ofte minst et par av disse sokkene med lag på lag inni seg i en krok på gulvet. Og de luktet så fantastisk, og var så myke.

Jeg har fortsatt noen av disse firedoble parene som jeg stjal den gang og jeg blir like kåt når jeg finner dem frem i dag. Favoritten er fra Nike med to brede lilla striper og nikemerke. Inni disse er det tre lag med championsokker med fire striper. Har hatt dem i tjue år nå. Og har flere av disse nikesokkene med tre andre par inni, samt noen av de championsokkene med tre par inni. Vasker dem med om det trengs, bruker dem nesten aldri men da prøver jeg å imitere måten han brukte sokkene. Jeg ligger mest og koser og kjenner på hvor myke de er.

Bestekompisen min brukte alltid to par av de samme sokkene som broren, men brydde meg aldri om det. Det måtte tydeligvis fire lag til for å få et utseende jeg tente på. Noen ganger slo broren seg ned sammen med oss for å se på TV eller video, med alle sokkene på før eller etter at han skulle ut, da hadde jeg store problemer med å ikke bli sprengkåt. Jeg overnattet en del hos min kompis, og det var i soveposen jeg gjemte mine skatter. De var en søskenflokk på fem hvor alle brukte to lag med disse sokkene, så det var store baljer med sokker i huset, så jeg tviler på at de noen gang merket om noen var borte.

Da det var mote med flere lag med tykke aerobicsokker hadde jeg nesten samme tenning for disse. Kjæresten min brukte heldigvis både to og tre par den gangen. I dag er sokkemoten stusselig, så bortsett fra mine klenodier i nederste skuffen blir det ikke mye engasjement på den fronten.

Anonymkode: c7200...741

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir veldig kåt når jeg ser pene jenter som røyker, og jo yngre de er jo bedre er det. 

Jeg kan tenke på ei pen jente og se for meg at hun røyker og bli hard med en gang.

Jeg har begynt å prøve røyk selv for en god stund siden, ingen vet det, jeg gjør det bare fordi jeg blir så kåt. Jeg gjør på en måte som om jeg er en jente, røyker veldig feminint, står med samlet bein hvis jeg står. Sitter feminint hvis jeg sitter, og holder røyken feminint.

Penis blir alltid har allerede før jeg får tent røyken! Jeg sitter ofte å røyker på terrassen og runker samtidig, runker egentlig alltid når jeg røyker!

Jeg kan kjøre til en parkeringsplass, der det ikke er noen i nærheten selvfølgelig, og stå å røyke mens heg runker og kommer etter røyken på asfalten. Eller jeg kan sitte i bilen og røyke ut av vinduet og runke samtidig.

Enkelte ganger tar jeg en røyk inne hjemme i sofaen og det er det beste, da blir jeg så ekstremt kåt!

Mange tror sikkert dette er tull, men det er det ikke. Er det noen andre som har det litt på samme måte eller har hørt om det?:/

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 75e8f...519

Skrevet

Jeg blir også kjempekåt når jeg røyker..... laks.

Det er sikkert noe av samme greia.

Veldig spesielt! 

Anonymkode: a1ef8...3fb

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du tent av å ha på jenteklær også?

Anonymkode: 8e855...7e2

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 75e8f...519

24

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du tent av å ha på jenteklær også?

Anonymkode: 8e855...7e2

Nei ikke i det hele tatt!! Er så mann som du får det!

Skrevet

Ingen andre som blir kåte av røyking eller føler seg sexy når de røyker?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...