Missina Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Hei I kontrakten min står det «Lønnsramme 003,. Alternativ 1. Lønnstrinn 05.» Hva blir lønnet mitt da per time? Vet ikke hvordan man leser disse tabelene på Oslo kommunes nettside. Mvh Sina
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Det blir penget du mottar:-) Anonymkode: a0d97...972 1
henniie Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 58 minutter siden, Missina skrev: Hei I kontrakten min står det «Lønnsramme 003,. Alternativ 1. Lønnstrinn 05.» Hva blir lønnet mitt da per time? Vet ikke hvordan man leser disse tabelene på Oslo kommunes nettside. Mvh Sina @Missina her har du tabellene ned på siden https://www.oslo.kommune.no/politikk-og-administrasjon/jobb-i-oslo-kommune/lonns-og-arbeidsforhold/#gref
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #4 Skrevet 15. november 2018 Syntes og det var komplisert å skjønne, ta en rask telefon til kommunen så hjelper de deg nok. Anonymkode: c32b4...3b6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #5 Skrevet 15. november 2018 Tenkte at jeg skulle hjelpe deg kjapt og se på tabellene, men jeg måtte også gi opp. 🙂 Anonymkode: 1da83...394
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #6 Skrevet 15. november 2018 23 timer siden, Missina skrev: Hei I kontrakten min står det «Lønnsramme 003,. Alternativ 1. Lønnstrinn 05.» Hva blir lønnet mitt da per time? Vet ikke hvordan man leser disse tabelene på Oslo kommunes nettside. Mvh Sina Lønnstrinnet bestemmer hvilken lønn du får. Lønnsrammen bestemmer hvor ofte du flyttes til høyere lønnstrinn etter hvert som du får mer ansiennitet. Hvor mye du får pr. time ser du på lønnstabellen for lønnstrinn 5. Dette avhenger (så vidt jeg kan se) også av normalarbeidstid pr. uke/år e.l., som står øverst på tabellen. Dette er grunnen til at det står flere alternative timelønner på hvert lønnstrinn. (Derfor kan jeg ikke si hvor mye penger du får, siden jeg ikke vet arbeidstiden din.) Lønnsrammen ser litt "rar" ut i forhold til det du skriver, men jeg vil tippe at lønnsramme 003 alternativ 1 er det samme som lønnsramme 301 i tabellen. Hjalp dette? Anonymkode: 7e992...3c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå