AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Når foreldrene er skilt og barnen små hvem sin "oppgave" er det å passe på at gaver til dlike anledninger blir gitt/kjøpt? Den andre foreldren eller en ny partner/ kjæreste? Anonymkode: 9e0a1...3ad
Arkana Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg tenker at det ikke er noen sin oppgave, dette er noe man gjør hvis man har lyst og ikke noe som er påkrevd, men jeg ville synes det var mer naturlig om det var den som har barn med far/mor som ordner gave.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 5 minutter siden, Arkana said: Jeg tenker at det ikke er noen sin oppgave, dette er noe man gjør hvis man har lyst og ikke noe som er påkrevd, men jeg ville synes det var mer naturlig om det var den som har barn med far/mor som ordner gave. Det tenker jeg også. Men som stemor hadde jeg likevel gjort det med glede hvis ikke mor hadde gjort det. Anonymkode: bfe04...b69
Arkana Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tenker jeg også. Men som stemor hadde jeg likevel gjort det med glede hvis ikke mor hadde gjort det. Anonymkode: bfe04...b69 Ja, det er jo fritt fram og bare hyggelig. Hvis man har fått barn med den nye kjæresten er det jo naturlig at man også inkluderer stebarnet i farsdagsgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå