AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Finnes det fulltidsjobber som betaler dette per mnd? Og hvilken jobb vil det kunne være? Jeg er klar over at det spiller inn dette med gjeld og fradrag etc. Men sånn omtrentlig? Det som spiller størst rolle er vel i forhold til tillegg. Ufaglært i barnehage? Service industri? Butikk ansatte? Finnes det fulltids jobber som sånn ca betaler dette, eller vil de fleste få mer betalt? Dette er min inntekt sånn ca. Den er sammensatt, av ulike små inntekter. Jeg jobber ikke i tradisjonell forstand, men har ulike oppgaver knyttet til noen av postene. Sitter bare å lurer på om den kan sammenlignes med en jobb, eller om det er langt under. Anonymkode: d4e48...80f
Snabeltann Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Kan sammenlignes med lavtlønte yrker som barne og ungdomsarbeider, Sfo assistent etc... Kanskje? Vet ikke.
Trollmora Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 (endret) Du snakker om netto utbetalt, og da er det vel skatten + nettolønn (+eventuelle andre trekk) som gir bruttolønn. Det er bruttolønnen som er sammenligningsgrunnlaget, ikke nettolønnen. Endret 14. november 2018 av Trollmora 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Ja, jeg snakker om netto utbetalt. Det er ikke alt skattepliktig inntekt, så jeg kan ikke legge på skatten og finne bruttoen som sammenligningsgrunnlag. Jeg bare lurer på om disse utbetalingene ca er tilsvarende en lavtlønnsyrke utbetaling. Jeg har i tillegg to inntektskilder til. De kommer jeg ikke til å endre, det er disse postene som er i underkant av 19.000 jeg lurer på hva vil tilsvare i inntektsgivende arbeid. Anonymkode: d4e48...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå