AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1 Skrevet 14. november 2018 Hei, jeg er en dame på 42 som er i et seriøst forhold med en mann på 26. Vi har vært sammen i et par år. Vi har et helt magisk og nært sexliv og veldig trygge på hverandre. Vi har lenge diskutert om vi skulle invitert en dame inn sammen med oss og prøve det. Er det noen her som har erfaring med dette? Både fremgangsmåte og erfaring....Vi har allerede snakket om at dette er grenser som må testes ut forsiktig, og at han i første omgang ikke får penetrere henne f.eks, men at vi begge vil bli veldig tent av at jeg har sex med en dame. Er det noen som stiller opp på sånne ting egentlig? Er det noen som har prøvd dette? Gikk det bra eller ble det bare litt kleint? Håper å høre fra dere! Anonymkode: 3d7ed...08e
Phetzl Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Kleint eller bra er ikke så enkelt å svare på, det kommer jo helt an på, dere kan nok oppleve begge deler. Opprett en profil på Gaysir og søk der, men det er nok flere par som søker en ekstra dame enn det er damer som søker par.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 21 minutter siden, Phetzl skrev: Kleint eller bra er ikke så enkelt å svare på, det kommer jo helt an på, dere kan nok oppleve begge deler. Opprett en profil på Gaysir og søk der, men det er nok flere par som søker en ekstra dame enn det er damer som søker par.. Hei, ja ok. Takk for tips:) Anonymkode: 3d7ed...08e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Skrevet 14. november 2018 Trekant med to damer er generelt bare en unnskyldning for mannen til å ha seg med en ny dame. Svært få som tenner på trekant i seg selv. Synd, men sant. Så kan det jo hende at mannen din er et unntak. Ja, det er noen som stiller opp på sånne ting. Nei, de er ikke lett å finne og de kan gjerne velge og vrake i henvendelser. Anonymkode: 6bff1...987 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Skrevet 14. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekant med to damer er generelt bare en unnskyldning for mannen til å ha seg med en ny dame. Svært få som tenner på trekant i seg selv. Synd, men sant. Så kan det jo hende at mannen din er et unntak. Ja, det er noen som stiller opp på sånne ting. Nei, de er ikke lett å finne og de kan gjerne velge og vrake i henvendelser. Anonymkode: 6bff1...987 Hei, ja det har du kanskje rett i, men jeg føler ikke det er tilfellet her. For det første er jo dette et noe utradisjonelt forhold mtp aldersforskjell- så vi har vært gjennom en del for å komme dit vi er i dag (fire år). Vi kom først inn på det etter at jeg fortalte om en erfaring jeg har hatt med sex med en dame for ganske lenge siden- så dette er noe jeg tenner på selv og jeg tenker også det er mest naturlig for meg å møte henne alene først. Vi har også snakket om grenser og siden det er ukjent for oss begge er han veldig opptatt av at vi gjør dette i rolig tempo og snakker gjennom alt- så jeg føler virkelig at åpenheten er der. Vi er veldig nær hverandre, mye varme og kjærlighet Når det er sagt så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem da dette jo krever en del diskresjon. Anonymkode: 3d7ed...08e
Phetzl Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekant med to damer er generelt bare en unnskyldning for mannen til å ha seg med en ny dame. Svært få som tenner på trekant i seg selv. Synd, men sant. Så kan det jo hende at mannen din er et unntak. Ja, det er noen som stiller opp på sånne ting. Nei, de er ikke lett å finne og de kan gjerne velge og vrake i henvendelser. Anonymkode: 6bff1...987 Er ikke helt enig der. Da jeg testet ut dette, var det hun som tok initiativet, mest fordi trekant virket spennende. Var helt greit for meg det, men hun fikk også tilbud om å prøve ut jentesex uten meg. Det var hun ikke så interessert i, det var trekanten som var pirrende. Men det blir mye armer og bein da, foretrekker tokant.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Det kan gå bra, men er du riktig uheldig så blir den nye og din nåværende partner et par og du selv forsvinner ut. Det kan bli det motsatte av hva en hadde tenkt seg. Ta det i betraktning også. Anonymkode: 807fb...4ce
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan gå bra, men er du riktig uheldig så blir den nye og din nåværende partner et par og du selv forsvinner ut. Det kan bli det motsatte av hva en hadde tenkt seg. Ta det i betraktning også. Anonymkode: 807fb...4ce Huff, ja. Jeg har tenkt at jeg i stor grad må kontrollere denne prosessen selv. Jeg som henvender meg til en dame jeg vil ha. Hans fantasi er mest å se meg være med en annen dame, ikke være med to damer- den grensen har han allerede satt. Anonymkode: 3d7ed...08e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #9 Skrevet 14. november 2018 18 minutter siden, Phetzl skrev: Er ikke helt enig der. Da jeg testet ut dette, var det hun som tok initiativet, mest fordi trekant virket spennende. Var helt greit for meg det, men hun fikk også tilbud om å prøve ut jentesex uten meg. Det var hun ikke så interessert i, det var trekanten som var pirrende. Men det blir mye armer og bein da, foretrekker tokant. Ha ha. Ja, ser den. Kan kanskje bli litt mye.... Anonymkode: 3d7ed...08e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #10 Skrevet 14. november 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, ja det har du kanskje rett i, men jeg føler ikke det er tilfellet her. For det første er jo dette et noe utradisjonelt forhold mtp aldersforskjell- så vi har vært gjennom en del for å komme dit vi er i dag (fire år). Vi kom først inn på det etter at jeg fortalte om en erfaring jeg har hatt med sex med en dame for ganske lenge siden- så dette er noe jeg tenner på selv og jeg tenker også det er mest naturlig for meg å møte henne alene først. Vi har også snakket om grenser og siden det er ukjent for oss begge er han veldig opptatt av at vi gjør dette i rolig tempo og snakker gjennom alt- så jeg føler virkelig at åpenheten er der. Vi er veldig nær hverandre, mye varme og kjærlighet Når det er sagt så aner jeg ikke hvordan jeg skal gå frem da dette jo krever en del diskresjon. Anonymkode: 3d7ed...08e Vent litt. Så han skal ikke få penetrere henne fordi det ville være å gå over en grense, men du skal møte henne alene, uten mannen din og ha sex med henne og det skal liksom være helt greit?! Anonymkode: 6f45b...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #11 Skrevet 14. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent litt. Så han skal ikke få penetrere henne fordi det ville være å gå over en grense, men du skal møte henne alene, uten mannen din og ha sex med henne og det skal liksom være helt greit?! Anonymkode: 6f45b...9f3 Nei, jeg skal ikke møte henne og ha sex med henne alene:) Tenkte mer bare treffes og se om vi har kjemi- og gjerne snakke litt om det. Disse grensene setter vi jo sammen, det er ikke noe jeg eller han bestemmer, men vi føler på hva som vil fungere for oss. Det kan jo være at steget fra fantasi til virkelighet er for stort eller vanskelig å få alt til å klaffe- det er vi klar over, så denne "tråden" her er vårt første steg:) Anonymkode: 3d7ed...08e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #12 Skrevet 14. november 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan gå bra, men er du riktig uheldig så blir den nye og din nåværende partner et par og du selv forsvinner ut. Det kan bli det motsatte av hva en hadde tenkt seg. Ta det i betraktning også. Anonymkode: 807fb...4ce Det kan da like gjerne være TS og dama som finner tonen og blir et par. Jeg var i et trekantforhold med en en mann og ei venninne, nå har begge gjort det slutt med mannen og vi driver og finner tonen som et par. Anonymkode: 721fc...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå