Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hei!

Huden min ser fryktelig grå og slapp ut om dagen, hva er deres beste tips mot sliten hud?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Trening :)

Generelt alt som setter blodsirkulasjonen i gang!

Gjest Anonymous
Skrevet

Massasje er sikkert ikke dumt. Det kan du jo gjøre som en del av renserutinen - masser inn fuktighetskremen. Godt er det også :)

Skrevet

Hudpleie på kjøkkenet! Gjør dette:

bland salt med olivenolje og gni inn i huden. Huden blir superglatt og all grå løshud forsvinner! Skyll dertil ansiktet og tørk. Påfør olivenolje uten salt på huden i tykt lag og gå gjerne rundt slik en time men helst så lenge du har mulighet til! Huden blir supermyk og fin! Dette gjør jeg hver uke da jeg får fort sliten hud pga jeg bruker mye hvit dekkrem og talkum i ansiktet hver dag da jeg er goth.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hudpleie på kjøkkenet! Gjør dette:

bland salt med olivenolje og gni inn i huden. Huden blir superglatt og all grå løshud forsvinner! Skyll dertil ansiktet og tørk. Påfør olivenolje uten salt på huden i tykt lag og gå gjerne rundt slik en time men helst så lenge du har mulighet til! Huden blir supermyk og fin! Dette gjør jeg hver uke da jeg får fort sliten hud pga jeg bruker mye hvit dekkrem og talkum i ansiktet hver dag da jeg er goth.

:hoho:

du MÅ være en som kun er her for å provosere

Skrevet

Nope, bare ta et søk på forumet så vil du finne at flere etablerte personligheter anbefaler salt og olivenolje som en del av et økonomisk hudpleieprogram.

I helgen var jeg også ute på et privat party. Der traff jeg min gode venninne Lise som har sin egen tegneserie (skal ikke nevne navn for å beskytte hennes identitet) men jeg anbefalte dette til henne og da innrømte hun at hun alt brukte olivenolje som nattkrem :)

Skrevet
I helgen var jeg også ute på et privat party. Der traff jeg min gode venninne Lise som har sin egen tegneserie (skal ikke nevne navn for å beskytte hennes identitet)

:hoho:

Nei den var det sikkert ingen som tok. :wink:

Vil du beskytte hennes identitet er det vel ingen grunn til å nevne henne i det hele tatt?

Så et svar til trådstarter. Trening er som nevnt bra og kom deg ut i sola! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, sikkert ingen som veit hvem Goth - Lise som har egen tegneserie er... :roll:

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Tipset om olivenolje og salt er faktisk meget bra.

Jeg tør rett nok ikke gå løs på ansiktet på denne måten, men tørre hender og albuer får seg en runde når det trengs.

Skrevet

MultiVitamin Power Recovery Masque fra Dermalogica!

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler rensekremen til Dr.Hauschka. Syns ikke jeg hadde spesiellt grå hud da jeg begynte med den, men etter en ukes bruk formelig glødet jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette gjør jeg hver uke da jeg får fort sliten hud pga jeg bruker mye hvit dekkrem og talkum i ansiktet hver dag da jeg er goth.

Det var dette jeg reagerte på :ler: Hvor mye talkum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...