AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg skal flytte til utlandet, og det blir i hvert fall fire-fem kofferter med ting å ta med. Går det an å betale ekstra og ta med såpass mye? Vet dere ca hva det kan komme til å koste? (SAS eller Norwegian) Anonymkode: 7487d...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Del Skrevet 13. november 2018 Tror ikke det er mulig å ta med seg så mange kolli, nei. Anonymkode: 31af2...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Del Skrevet 13. november 2018 https://www.sas.no/fly-med-oss/tilleggstjenester/ekstra-bagasje/ https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/ står kanskje noe om det her (søkte bare på google og tok det som kom opp så er ikke helt sikker hva som står) Anonymkode: 28974...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #4 Del Skrevet 14. november 2018 Når du skal ha med såpass mye er det sannsynligvis billigere med flyfrakt enn ekstra bagasje. Anonymkode: 70599...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #5 Del Skrevet 14. november 2018 To kofferter er ofte det eneste som lønner deg med mindre du flyr 1st class - da kan man noen ganger få opptil fire, men billettene er jo da svindyre. Mye smartere å sende som frakt. Ellers vil jeg anbefale deg å revurdere alt du pakker med deg FEM ganger. Jeg har selv flyttet til fire forskjellige land og hver bidige gang har jeg overpakket. Anonymkode: da352...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Del Skrevet 14. november 2018 Du kan ha med så mange kolli du vil, men det koster. Anonymkode: 093c8...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #7 Del Skrevet 14. november 2018 Hvis det ikke er nye regler, kan du ta med så mye du vil. Men overvekt blir fort svindyrt. Har i jobbsammenheng hatt overvektsregninger på mangfoldige tusen, tross fullprisbillett. Du får sjekke flyselskapenes gjeldende regler, og regne litt på det. Anonymkode: 9d9aa...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Del Skrevet 14. november 2018 Send det som frakt, det er billigere. Overvekt kan fort koste 200.- pr kilo. Hilsen ansatt på Gardermoen Anonymkode: e4f80...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå