AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg pleier å pusse, bruke tanntråd, deretter tannpirker og så skyller jeg 1 min. med fluor skyll. Men jeg lurer på om det er noen forskjell på å bruke tanntråd før eller etter tannpuss. Hva gjør dere? Anonymkode: 535b9...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyDrew Skrevet 13. november 2018 #2 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg gjør samme som deg, men jeg pusser enda en gang etter tanntråd før jeg skyller på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 13. november 2018 #3 Del Skrevet 13. november 2018 Tanntråd først så du får børstet ordentlig mellom tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 13. november 2018 #4 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg føler det er mye renere å bruke tanntråd først. For da får du ut ekle ting mellom tennene. Så tannpuss (uten å skulle munnen med vann) også to minutter med munnskyll. Da er du ren og pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raspberrypi Skrevet 13. november 2018 #5 Del Skrevet 13. november 2018 (endret) 4 minutter siden, NancyDrew skrev: Jeg gjør samme som deg, men jeg pusser enda en gang etter tanntråd før jeg skyller på slutten. Jeg også! Slik er min rutine; puss - tanntråd - puss - mellomromsbørste med fluorgel - munnskyll Endret 13. november 2018 av Raspberrypi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå