Gå til innhold

Jeg tror jeg begynner å bli avhengig av Kg🙈 noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten konstant på dette forumet. Poster til tider flere tråder daglig. Like spennende hver gang å se hva andre har kommentert på det jeg har skrevet. Og selvsagt gøy å få mange likes på kommentarer. 

Flere i samme bås?😂😂 

Anonymkode: 4b858...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten konstant på dette forumet. Poster til tider flere tråder daglig. Like spennende hver gang å se hva andre har kommentert på det jeg har skrevet. Og selvsagt gøy å få mange likes på kommentarer. 

Flere i samme bås?😂😂 

Anonymkode: 4b858...c20

Huff ja. Hvor lenge har du vært her? jeg har blitt arbeidsledig (selvfølgelig mot min vilje) og har ingenting å fylle dagene med. KG er det som trekker mest. Men jeg vet ikke hvor bra det er. For er så masse skremmende råd her, skremmende korttenkte mennesker. Og det er fullt av folk som tror at de har rett og sitter med verdens viktigste livserfaringer fordi de er negative.

Hva er egentlig så gøy med likes på kommentarer når de ikke ser hvem du er eller du vet hvem de er? er også de dummeste kommentarene som får likes. 

Synes livet er kjempe trist. Kanskje livet var bedre før internett. 

Anonymkode: 5a581...cd6

• Liker 1
Skrevet

Janei... Tjaaa... :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Er her mye i de periodene jeg bare ikke orker å være sosial irl. Bare litt slitsomt å lage tråder fordi jeg syns det er så mange kjedelige her. Så da må jeg lage noen selv, og det kan bli litt slitsomt å følge opp gjennom flere sider. Men fint at folk engasjerer deg da. Ønsker at det var litt flere interessante tråder her, for det er så mye av den samme problematikken som går igjen. Det er kjedelig. 

Anonymkode: 96990...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...