AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hva er det med meg? Depresjonen forverrer seg. Enkelte i familien blir nesten fremmede!! Mens jeg har følt at jeg kjenner mange jeg har snakket mye med i utlandet og savnet de veldig. Men så kjenner jeg familien min igjen, og nå føler jeg at de i utlandet ikke betyr noen ting igjen. Men jeg har aldri hatt det bedre enn da jeg var der sammen med dem. Mens de oppfattet meg trist!! ? Jeg skulle vært forelsket i "Nils" nå! Han har innrømmet hva han føler for meg, men jeg får ikke frem det rette. Jeg har følt noe for "Morten" i 2 år nå, og det har plaget meg veldig...men følelsene for Morten er litt rare. Føles så bortkastet å like han, men så føler jeg også at han er en viktig person i livet mitt. Anonymkode: 3e2b2...281
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Aha. Har Nils bart? Mye av problemet kan ligge her. Særlig hvis han kommer fra Trøndelag. Mulig jeg tar feil, men jeg tror Morten tiltrekkes av godt voksne damer, og at han er dypt deprimert. Mulig skam inne i bildet. Alt dette vil fremtiden vise. Spennende. Anonymkode: 09aa5...5fc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #3 Skrevet 14. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aha. Har Nils bart? Mye av problemet kan ligge her. Særlig hvis han kommer fra Trøndelag. Mulig jeg tar feil, men jeg tror Morten tiltrekkes av godt voksne damer, og at han er dypt deprimert. Mulig skam inne i bildet. Alt dette vil fremtiden vise. Spennende. Anonymkode: 09aa5...5fc jeg også synes det er spennende. Anonymkode: 3e2b2...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå