solapia Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Noen som har tatt ekstra studiepoeng ved siden av et ordinært lektorstudie på heltid? Tenker på å ta et emne i historie per semester, for å ha 3 undervisningsfag istedet for 2 når jeg er ferdig utdannet. Skal studere ved UiO. Noen som har erfaring med å ta ekstra emner? Er det veldig mye vanskeligere?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #2 Skrevet 14. november 2018 Jeg tok 50 studiepoeng ett semester på lektorprogrammet. Gikk fint, men var hektisk. Hvis man bare er strukturert, skal det nok gå helt fint. Skader jo ingenting å prøve i hvert fall, for du prioriterer selvsagt de emnene som er obligatoriske for programmet. Anonymkode: e30af...3f7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 En venninne av meg tar 40 studiepoeng på lektorstudiet, og det virker som om det går fint. Hun har ikke spesielt lange dager på lesesalen. Historie er vel mye lesing (som er tidkrevende), men ikke så veldig vanskelig? Anonymkode: 4cbf6...34a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå