Smilefjes1 Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Hei! Et det noen andre der ute som føler at de bruker seg opp på jobben i møte med mange mennesker. Føler at jeg gjør en god jobb, men bruker opp hele meg. Har ikke overskudd til noe annet. Slitsomt at barna har venner på besøk, orker ikke å treffe venner så ofte som jeg skulle ønske. Gir alt på jobb og føler at jeg gjør en god jobb ved å se og ta vare på barn/foreldre/kollegaer ( jobber i barnehage), men blir helt utslitt etterpå. Når jeg leser om høysensitivitet, ser jeg jo at dette stemmer for meg. Men uansett; dere som kjenner dere igjen, gi gjerne lyd fra dere, og blant de av dere som har funnet en bra løsning; hvordan løser dere dette ( hvis dere har kommet så langt). Jobbytte? Andre forslag?
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 (endret) Har du mulighet til å ta en sykemelding, evt gå ned i stilling? Det er viktig å ta vare på seg selv for å unngå å bli utbrent. Klem til deg ❤️ Endret 4. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Smilefjes1 Skrevet 13. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2018 Takk for svar😀. Jeg jobber 80%, men har blitt sykemeldt pga at ryggen har slått seg helt vrang. Har nå fått litt tid til å reflektere over ting (særlig jobb) og ser nå hvor mye denne jobben krever av meg. Er førskolelærer, så føler på den ene siden at det er dette jeg skal jobbe med, men samtidig krever det så mye av meg at jeg blir helt utslitt og føler at jeg nesten ikke har noe igjen å gi når jeg kommer hjem. Masse god bedring til deg-og igjen-takk for svar❤️
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #6 Skrevet 14. november 2018 Er du sliten så må du ikke presse deg, da kan du klappe helt sammen. Ang ryggen, tren styrke 2 ganger i uken. Anonymkode: fc537...24b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå