Gå til innhold

Eggløsningssymptomer når jeg forventer mensen i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Denne syklusen har vært utrolig spesiell. Rundt eggløsning hadde jeg de vanlige symptomene som stikking i magen, slim, fin stemme osv.. men for første gang siden den mnd jeg ble gravid, har jeg heller ikke vært et emosjonelt uhyre.

Jeg forventer mens i morgen, og jeg har fått bekkensmerter, fin stemme igjen, butt følelse i magen, men ingen slim. Stive og ømme nipler.. Føles ut som jeg har fått eggløsning igjen?

Vi er for tiden prøvere på barn nr 2, men jeg har erfart at mensen alltid kommer etter denne type utflod.. likevel kan jeg ikke forklare disse symptomene.. 

Jeg vet jo at man ikke kan ha eggløsning to ganger på en syklus, men den kan ha blitt forsinket av en eller annen grunn..kan det være graviditet? Har lyst til å kjøpe en test i morgen og bruke den over imorgen dersom mensen ikke kommer.. men er det vits? 

Har noen opplevd lignende? 

(Dette er ingen "er jeg gravid" tråd, kun en test vil gi svar på det, men jeg vil egentlig høre andres erfaringer slik at jeg slipper å få opp håpet for å bli skuffet dersom det skulle skje igjen neste mnd)

Anonymkode: f821b...f3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen kan ha prøvd på eggløsning og ikke fått det til dom gjør at du nå får det. Evt. Kan du være gravid.

Anonymkode: 0ba79...610

Skrevet

Håper på at det er en graviditet, men er nok ikke det med tanke på min flaks 😂 fortsatt ingen tegn til tante rød, så tar en test i morgen.. 

Skrevet

Fin stemme? 

Anonymkode: 03822...d64

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fin stemme? 

Anonymkode: 03822...d64

Ja, jeg har merket det. Ved eggløsning og første periode etter mensen, er stemmen enklere å holde ren, og komme opp i toner. Dette kan visst forklares med østrogennivå. Nærmere mensen et stemmen ofte slik at den sprekker. men dette er hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...