AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg var på trening idag og følte meg bra etter treningen, men jeg fikk ikke spist mat før en time etter treningen fordi jeg var nødt til å handle osv... jeg fikk veldig høy puls og begynte å skjelve på hendene og det duret litt i kroppen, tenkte dette var fordi jeg var sulten osv og ksnskje hadde litt lavt blodsukker, så jeg hev i meg noe mat og litt sjokkomelk... nå har det gått 2 timer sider jeg spiste pg pulsen er fortsatt høy.. den ligger åå 116 selvom jeg har sittet rolig... hva skjer!? Anonymkode: 9c5b4...4c9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Man kan gjerne ta en EKG ved unormalt høy puls som varer over flere timer. Anonymkode: b55db...cc5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Sitat 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan gjerne ta en EKG ved unormalt høy puls som varer over flere timer. Anonymkode: b55db...cc5 Ja, men jeg har jo ikke akkurat noe ekg aparat tilgjengelig da... jeg tok ekg for noen år siden og alt var fint bare høyere hvilepuls enn normalt mulig pga jeg var stresset på den tiden lå på rundt 100 hele tiden. Nå har jeg normaltsett en hvilepuls på 60-70 etter jeg begynte med å trene 1-2 timer hver dag. Nå i skrivende stund har den sunket til 83. Anonymkode: 9c5b4...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå