Saeria Skrevet 27. mars 2005 #1 Del Skrevet 27. mars 2005 Har atter en gang tenkt å skifte prevensjonsmiddel, da jeg har liten til ingen lyst pga. prevensjonen jeg bruker. Hvilke bivirkninger har dere som bruker Cerazette opplevd? Har dere lyst, eller er den forsvunnet som dugg for solen? Er så lei av å måtte lure og lokke frem lystfølelsen, at jeg holder på å Dessuten har jeg ikke unger, så det er ikke så mange leger som vil gi meg kobberspiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mars 2005 #2 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har brukt Cerazette i snart 4 mnd. Har bare hatt én bivirkning og det er at jeg har blødd litt kontinuerlig de første 3 mnd. Mensen forsvant med en gang og jeg har sexlyst som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmm....får skaffe meg en time hos legen snart da kanskje. Gikk du på noe prevensjonsmiddel fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. mars 2005 #4 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, gikk på Trinordiol p-piller i 6 år før det. Var fornøyd med det også, men tenkte jeg skulle bytte likevel siden Cerazette har færre hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er det som i utgangspunktet er mitt argument også. Mindre hormoner å tilføre kroppen. Om jeg får lysta tilbake, så hadde ikke det vært dumt heller. Aller greiest hadde det vel vært med kobberspiral, men det var det med unger da. Så da får jeg heller høre med legen ang. Cerazette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 27. mars 2005 #6 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg er snart ferdig med det tredje Cerazette brettet. I forbindelse med den første mensen blødde jeg i 2 1/2 uke, men deretter har jeg knapt hatt mens overhodet. Merker bare en ørliten blødning. Lysten er ikke noe problem, men så er jeg nyforelsket da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mars 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mars 2005 Lysten var ikke noe problem for meg heller da jeg var nyforelska, men det er over 4 år siden nå. *misunne allium bittegranne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie78 Skrevet 27. mars 2005 #8 Del Skrevet 27. mars 2005 Holder på med 1. brettet med Cerazette nå... Har vært litt irritert på disse småblødningene, men de ser ut til å ha gitt seg nå. Sluttet på Trionetta pga hormonene. Ble helt gal i hodet mitt... :-? Har forsåvidt grei lyst, men det er IKKE det samme som det var de to-tre månedene jeg gikk uten p-piller.... :-) Skulle gjerne sluppet disse pillene, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 28. mars 2005 #9 Del Skrevet 28. mars 2005 Brukt cerazette i 2 mnd nå. Har ikke hatt noe problem med småblødninger over lengre perioder. Kun blødd litt et par dager for et par uker siden. Byttet fra Trionetta. Veldig fornøyd med disse pillene og sexlysten er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 28. mars 2005 Flere fornøyde jenter altså. Ja, da får jeg bestille en time så fort som mulig. Jo mindre hormoner, jo bedre tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 12. april 2005 #11 Del Skrevet 12. april 2005 Brukt cerazette i 2 mnd nå. Har ikke hatt noe problem med småblødninger over lengre perioder. Kun blødd litt et par dager for et par uker siden. Byttet fra Trionetta. Veldig fornøyd med disse pillene og sexlysten er bra Hvordan var sexlyst når du gikk på Trionetta, merket noen bedring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 12. april 2005 #12 Del Skrevet 12. april 2005 Har byttet fra Loette til cerazette og merker påtagelig bedring på alle felt (humør, lyst, osv osv osv) Deilig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. april 2005 #13 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har bare tatt ett brett jeg, men gav opp, har jo blødd hele tiden jo! Blir dobbel prevansjon. Hormoner og ikke sjans til sex. Jeg har tenkt til å gå tilbake til trionetta som jeg brukte før vi skulle lage barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #14 Del Skrevet 12. april 2005 jeg har gått på cerezette i en uke nå. Da vet man vel kanskje ikke så mye om bivirkningene enda.. Men uansett- jeg er så kåt om dagen :o Har merka det helt spesielt siden jeg begynte på pillene.. Gikk på trionetta før da, kan jo hende det er årsaken. men har også hatt et opphold på en måned ca. Har heller ikke noe med nyforelskelse å gjøre. er ikke der for å si det sånn... :-( Og har ikke en gang noen å ha sex med...! hufhuff.. kanskje jeg bør begynne på trionetta igjen hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 12. april 2005 #15 Del Skrevet 12. april 2005 Hvordan var sexlyst når du gikk på Trionetta, merket noen bedring? Merket egentlig ikke noe forskjell i det hele tatt. Lysta var i høyeste grad på plass før også Syns det med at det ikke er så mye hormoner i disse er et kjempepluss og det merker jeg faktisk på at jeg har fått litt lengre lunte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 12. april 2005 #16 Del Skrevet 12. april 2005 Hehe, lenger lunte kan absolutt være en fordel ja Er helt enig at jo mindre hormoner, jo bedre, så blir nok et legebesøk på meg snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #17 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har gått på cerazette i 7 mnd nå og er kjempefornøyd. Har ikke hatt blødninger/mensen siden jeg startet på pillene og humør og sexlyst er på topp. Jeg har gått på microgynon tidligere, men byttet til cerazette fordi vi skal prøve å få barn etter at vi har giftet oss. Det kan da er det lurt å ikke ha proppet kroppen full med sterke hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 13. april 2005 #18 Del Skrevet 13. april 2005 Ja,du har et poeng der, jo færre hormoner jo bedre. ikke det at meg og sambis har bebiplaner enda, men den tid kommer jo om ikke så alt for mange år. Men er litt betenkt,ser det er så veldig mange her som har kontinuerlige småblødninger.. Vet ikke om jeg er så klar for det heller. hmm... *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 13. april 2005 #19 Del Skrevet 13. april 2005 Eg har mine splitter nye Cerazette liggande her, skal begynne på dei iløpet av ei veke. Håpar ikkje blir av dei som småblør heile tida... :-? Kryss fingrane for det! Skal fortelle seinare kordan dei funkar for meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marabella25 Skrevet 14. april 2005 #20 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har gått på de i 5 mnd, og de virker bra for meg. Jeg gikk tidligere på Microgynon, men ville bytte til et merke som var nyere, dvs. mindre hormoner. Jeg har ikke hatt blødning på 3 mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå