Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får du gaver fra dem i retur, eller ønsker du at de donerer penger til denne organisasjonen  som en gave til deg?

Anonymkode: c6d22...2f7

Anonymkode: c6d22...2f7

Fortsetter under...

11 timer siden, kokkosmamma skrev:

Jeg ønsker og gi noe i veldedighet eller noe som støtter noe godt, som man gir istedenfor julegave, finnes det flere alternativer? 

Håper jeg ikke kjenner deg. Jeg liker IKKE at folk gir veldedighetsgaver i mitt navn. Jeg forbeholder med retten til SELV å velge hvilke organisasjoner jeg vil støtte. Jeg ville nok tatt en prat med deg etter jul og jeg hadde fått rn slik gave. Vet du hvilken organisasjon mottaker ville støttet, så kjør på. Vet du det ikke, så gi en normal gave, eller dropp gaven.

Anonymkode: 398fa...e00

• Liker 1

Jeg og kusinen min avtaler, og gir pengegaver på vegne av den andre, til det formålet den andre ønsker. 

Jeg vil heller at venner og familie skal donere penger til formålene jeg bryr meg om, framfor å gi meg gaver som bare er skapfyll. 
Jeg har flere ganger kjøpt gaver fra organisasjoner, for eksempel kjøpe noe fint som mottaker blir glad for, fra en bod på marked hvor boden støtter en organisasjon. 
Det er mange måter å gi veldedighetsgaver på. 

Anonymkode: 66411...599

• Liker 1
  • 3 år senere...

Fy faen for noen bitre, priviligerte mennesker vi har i dette landet. Kom over denne tråden fordi jeg ønsker å kjøpe fine julegaver jeg kan gi bort, som samtidig støtter en god sak. Mottakeren av gaven setter like mye pris på et håndlaget armbånd om de vet det støtter en god sak eller ikke? Det er jo ikke noe de nødvendigvis trenger å vite engang. 

Får flashback til når jeg jobbet i butikk og alle som skulle bytte julegavene sine kom, gjerne med klaging om hvor dum gaven var når jeg leser noen av innleggene her. Bortskjemt drittunge-tendenser i et av de beste landene man kan bo i. Håper dere får masse dritt til jul

Anonymkode: 8cc6b...eef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...