AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg føler at så mange par sier de har sex opptil nesten hver dag hele uken. Det jeg lurer på er om det også finnes par som er lykklige og har et veldig bra forhold, men som kanskje ikke har så hyppig sex selv om? Må jo være mulig det også vel? Anonymkode: 2f542...932
Kalmie Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Det der er vel helt gjennomsnittlig det 2
Edinbruh Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Høres greit og normalt ut det. Jeg hadde ikke orket sex hver dag, men folk er forskjellig. 1
Gjest duftlyset Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Selvsagt. Hvor mye sex man ønsker er subjektivt og varierer veldig fra par til par. Noen vil ha sex ofte, mens andre litt sjeldnere. Man trenger heldigvis ikke være rakettforsker for å forstå at sexbehovet er ulikt fra menneske til menneske.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Mannen og jeg er strålende fornøyd med 1-2 ganger i uka. Vi jobber svært mye i løpet av uka, så vi nyter å bare legge oss sammen, kose litt før vi sovner. Så har vi sex når vi er gira:) Anonymkode: dd7a6...b2d
Rotemor Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 1-2 ganger er vel maks av hva man får til/ønsker i et familieliv der begge jobber fulltid ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Du må ikke tro på alt du leser. Menn med pikken i hånda synes det er digg å utgi seg for kåte kvinner som skriver på KG at de har sex fjorten ganger i uka. Forstå det den som kan. Anonymkode: c4e3e...621 1
Isambard Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 Jeg er veldig fornøyd med 1-2x per uke. Vi har barn med masse aktiviteter og full jobb begge to. Jeg tror det hadde blitt mer rutinepreget og kjedelig om det fortsatt var hver dag eneste dag etter så mange år. Man trenger litt tid til å savne hverandre også. Slik jeg ser det ville det vært mer relevant å spørre om 1-2x per måned kan være nok. 1
MrGentlemann Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg føler at så mange par sier de har sex opptil nesten hver dag hele uken. Det jeg lurer på er om det også finnes par som er lykklige og har et veldig bra forhold, men som kanskje ikke har så hyppig sex selv om? Må jo være mulig det også vel? Anonymkode: 2f542...932 Det spørs jo bare på hvor ofte du ønsker å ha sex da..?!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #10 Skrevet 14. november 2018 3-4 ganger i uken er fint...men sex trenger ikke vare så lenge. 10-20min. Noen ganger deilig å bare bli sugd, hun suger meg nesten hver kveld om jeg vil. Ellers blir det å ri, doggy som regel 2-3 ganger. Kan også slikke henne til orgasme lett når hun vil bare det.....selv tenner jeg på å gjøre min kvinne tilfreds. Så da er jeg med på å gi og ta der. Hun tar nesten alltid iniativ til å suge meg etter vi har lagt oss, så kan hun bestemme selv hva skjer videre... Anonymkode: e9455...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå