AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Er det virkelig ALLE. ???? Har jo hatt med notater og utskrifter fra nettet på feks historie eksamen. Men på matte si. Kan jeg ha med en haug notater, gamle eksamensoppgaver MED fasit og hva jeg vil........ MÅ jeg bruke graftegner?! panikk Anonymkode: 25810...50d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #2 Skrevet 13. november 2018 Ja, så lenge du ikke kan bruke disse hjelpemidlene til å kommunisere med andre. Anonymkode: 6d680...a89
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, så lenge du ikke kan bruke disse hjelpemidlene til å kommunisere med andre. Anonymkode: 6d680...a89 jøss... Men de bruker jo ofte ting om igjen! Om jeg har med fasiter på Høst/vår eksamner fra 2013 til 2017.... da er jo oddsen faktisk der for å få noen av de samme (eller like) oppgavene. Anonymkode: 25810...50d
Skilpadden Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: jøss... Men de bruker jo ofte ting om igjen! Om jeg har med fasiter på Høst/vår eksamner fra 2013 til 2017.... da er jo oddsen faktisk der for å få noen av de samme (eller like) oppgavene. Anonymkode: 25810...50d På matteeksamen som privatist (hvis det er dette du mener) er det ikke lov å bruke de notatene i del 1. Men kun del 2. Har du med alt, og du ikke kan noe fra før, kan du faktisk fortsatt gjøre det godt nok hvis du er heldig og har fasiten på riktig spørsmål. Kan ikke få en 6, men la oss si du klarer å svare riktig på alt på del 2, er det fortsatt grunnlag for 4. Spørs helt hvor høyt du satser
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 6 minutter siden, Skilpadden skrev: På matteeksamen som privatist (hvis det er dette du mener) er det ikke lov å bruke de notatene i del 1. Men kun del 2. Har du med alt, og du ikke kan noe fra før, kan du faktisk fortsatt gjøre det godt nok hvis du er heldig og har fasiten på riktig spørsmål. Kan ikke få en 6, men la oss si du klarer å svare riktig på alt på del 2, er det fortsatt grunnlag for 4. Spørs helt hvor høyt du satser Ja det er på en måte hell i «uhell» det da om det skulle slå riktig vei. Uff fælt å tenke sånn men ja. Jeg må bare ta med meg det jeg kan koffert med ark Anonymkode: 25810...50d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er på en måte hell i «uhell» det da om det skulle slå riktig vei. Uff fælt å tenke sånn men ja. Jeg må bare ta med meg det jeg kan koffert med ark Anonymkode: 25810...50d Det er ikke så lurt å ha med veldig mange ark. Da vil du sannsynligvis få problemer med å finne frem det du trenger under eksamen. Anonymkode: 6d680...a89 1
stan Skrevet 14. november 2018 #7 Skrevet 14. november 2018 Skal det være noe vits i å ha med seg mye, må man vite hva man har med. Det er ikke tid til å sitte å lete. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #8 Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, stan skrev: Skal det være noe vits i å ha med seg mye, må man vite hva man har med. Det er ikke tid til å sitte å lete. det er klart men vil si det er ganske god tid på dette jeg da Anonymkode: 25810...50d
stan Skrevet 14. november 2018 #9 Skrevet 14. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: det er klart men vil si det er ganske god tid på dette jeg da Anonymkode: 25810...50d Mulig det. Det fleste jeg snakker med klager over at det blir for lite tid på eksamen. Men om man har en oversikt over hva man har med, så bruker man ikke lang tid på å finne det heller.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 På 14.11.2018 den 15.25, stan skrev: Mulig det. Det fleste jeg snakker med klager over at det blir for lite tid på eksamen. Men om man har en oversikt over hva man har med, så bruker man ikke lang tid på å finne det heller. skei nei det synes ikke jeg ihvertfall. har alltid vørt ferdig i god tid neida sant det er nok lurt Anonymkode: 25810...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå