Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå jobber jeg et sted der det er veldig mange mennesker. Synes det er så kjedelig å spise med alle sammen i lunsjen. Dette er en anerkjent firma der alle går med penklær og er fine hele tiden. Jeg føler meg ikke helt med i gjengen. Ønsker et sted jeg kan gå med olabukse og der vi kan sitte og snakke om Netflix foreksempel. Enkle ting, rett og slett. 

Har jobber en del på barnehager og der følte jeg vi hadde veldig bra miljø. Ingen som tar seg veldig høytidelig. 

Synes hver dag på jobb er mas. Er lei av den utrolige sosialiseringen. Nå skal det arrangeres julefrokost, julebord osv osv. 

Anonymkode: a1648...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du spør om, men må du sosialisere hele tiden? Jeg leser nettaviser i pausen og er alltid «opptatt/bortreist» når de skal ha julebord osv.

Anonymkode: 17f9b...b44

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva du spør om, men må du sosialisere hele tiden? Jeg leser nettaviser i pausen og er alltid «opptatt/bortreist» når de skal ha julebord osv.

Hehe, ja hvis vi sitter i lunsjen sitter alle og preiker. Men er der ikke gjennomskuelig at du alltid har planer når det er julebord osv?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja hvis vi sitter i lunsjen sitter alle og preiker. Men er der ikke gjennomskuelig at du alltid har planer når det er julebord osv?

Vet ikke om folk tenker over det, er jo ikke så sosial ellers da. Men bryr meg ikke, er hyggelig mot alle, stiller opp om folk trenger hjelp med noe, i forbindelse med ferie etc. Det får være nok synes jeg. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om folk tenker over det, er jo ikke så sosial ellers da. Men bryr meg ikke, er hyggelig mot alle, stiller opp om folk trenger hjelp med noe, i forbindelse med ferie etc. Det får være nok synes jeg. 

Jeg er nok litt som deg :) finnes det ikke flere av oss på kg 🧐

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

So what?

Skrevet
1 minutt siden, Missfitness skrev:

So what?

Altså, spurte jeg deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...