Gå til innhold

Til dere som har vært i et fast forhold i 3år +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex?

Legg gjerne til om dere har barn eller ei og hvor lenge dere har vært sammen😊

Anonymkode: 11288...15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 3 ganger i uken. 

Vi har dabbet litt av i det siste. Har aldri før vært så lite sex. Alltid før vært 4-5 ganger i uken. Kanskje vi begynner å bli gamle? 😲 

17 år sammen, to barn. (Tenåringer.) 

Anonymkode: f9259...e32

• Liker 1
Skrevet

Vært sammen i 5 år, ingen barn.

Sexlivet varierer veldig etter hva som ellers skjer i livet vårt. Feks hvor slitne vi er, eller om vi er syke. Noen ganger har vi mer lyst på å holde rundt hverandre enn å sex.

Noen uker har vi sex to til tre dager i uka, andre uker blir det en gang bare. 

Skrevet

4 år, ingen barn. 1-3 ganger i uka. Oftest 2.

Anonymkode: 6936f...6b4

Skrevet

7 år, barn. Snitt 1 gang i uka, noen ganger mer, andre ganger mindre - kronisk sykdom demper lyst og ork.

Anonymkode: 79a5e...458

Skrevet

5 år, ett barn. Sex én gang i uka i snitt.

Anonymkode: aa4c0...c0d

Skrevet

8 år. 1 barn. Og sex 1-4 ganger i uka

Skrevet

6 år, to barn. 3-4 ganger i uka.

Anonymkode: 7439c...039

Skrevet

Hvordan klarer dere å holde tenninga oppe?

Anonymkode: 6ec6f...0c5

Skrevet

14 år, 4 barn. 3-4 ganger i uka 

Anonymkode: 34052...e10

• Liker 1
Skrevet

Ti år sammen, to små barn. 2-4 ganger i mmd.

Mindre enn ønsket, men dette er pga en del sykdom på barna. Ikke noe alvorlig, begge barna har vært kolikkbarn, har nektet å sove en hel natt før fyllte to år, og begge har hatt utrolig mange runder med feber/forkjølelse, ørebetennelser og omgangssyke. 

Heldigvis tenker vi begge at småbarnstid er unntakstid. Vi vet at det blir bedre. Og når vi først har sex, så er det veldig god sex. 

Anonymkode: 0dc73...414

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å holde tenninga oppe?

Anonymkode: 6ec6f...0c5

Å ha sex er jo et behov. Jeg forstår spørsmålet, men likevel ikke helt. Jeg har behov for sex minst to ganger i uken, og han har behov for sex 2-3 ganger i uken iallefall. Det er egentlig bare det utover dette som går på hvor flinke vi er til å holde tenningen oppe. 

Egentlig handler det mye om å ikke drepe lysten med krangel, stress og problemer. Gjør vi ikke det så har vi iallefall så mye sex som behovet "krever", og mer dersom vi skaper ekstra gnist og tenning. 

Anonymkode: f9259...e32

• Liker 1
Skrevet

25 år sammen, har sex kanskje en gang i måneden. Skulle ønske meg mer..... men han vil ikke...

Anonymkode: 3c6fc...77c

Skrevet

12 år sammen, før barn (7 år) var det ca annahver dag. Etter barn + kronisk sykdom er det ca 1-2 ganger i uka. Tar seg opp i friskere perioder, mindre når jeg er sykere. :(

Anonymkode: b87a5...5f6

Skrevet

18 + år her, vi har sex 4-5 ganger i uka. Elsker sex, og hadde ikke klart meg uten.

Anonymkode: 7f3ff...eed

Skrevet

3-5 ganger pr. Uke. Samboere på snart femte året. Ingen barn. 34 og 26 år. 

Skrevet

3 år sammen. Vi er i slutten av 20-årene. Sex ca 3-4 ganger i uka. Det er alltid like kos og hyggelig, og tror ingen av oss oppfatter det som plikt. Vi ser mye på hverandre og snakker sammen under sex. Tror den ekstra intimiteten og «koblinga» når vi har sex er grunnen til at det fungerer kjempebra.

Anonymkode: 91aec...b0c

Skrevet

Med ex'en 5-7 dager i uka helt til det tok slutt etter 14 år. 

Nåværende forhold er ikke langt nok til undersøkelsen. 

Skrevet

1-2 ganger per uke, sammen i 4,5 år, ingen barn. Vi trener nok for mye og er ofte slitne om kveldene :P

Anonymkode: 99161...277

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ti år sammen, to små barn. 2-4 ganger i mmd.

Mindre enn ønsket, men dette er pga en del sykdom på barna. Ikke noe alvorlig, begge barna har vært kolikkbarn, har nektet å sove en hel natt før fyllte to år, og begge har hatt utrolig mange runder med feber/forkjølelse, ørebetennelser og omgangssyke. 

Heldigvis tenker vi begge at småbarnstid er unntakstid. Vi vet at det blir bedre. Og når vi først har sex, så er det veldig god sex. 

Anonymkode: 0dc73...414

Samme her, vært kjærester i 18 år og har 1 barn.

I permisjonstiden ble det mer sex, men etter jobb/barnehagestart dabbet det av fordi noen alltid var syke :P 

Har hatt mye pliktsex (både bra og tja) i de 2 årene vi har prøvd å få barn, jeg tenker det er et godt tegn at vi fortsatt har bra sex selv om prøvingen virkelig satte sine begrensninger (etterhvert manglende ereksjon, jeg hadde ofte sex selv om jeg hadde smerter pga endometriose og EL). 

Jeg er veldig glad i sex, og drev knapt på med annet før barn kom. Nå er jeg fornøyd med sjeldnere hyppighet - rett og slett fordi tiden er knappere. Og ikke alle barn sover godt for å si det sånn, så da bruker en jo kveldene på å være sovevakt. 

Anonymkode: 43303...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...