Gå til innhold

Prøverør, tør ikke ha sex etter jeg har satt inn egg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt inn et egg for en uke siden og jeg tør ikke ha sex med min mann fordi jeg er redd det skal ødelegge noe, jeg fikk beskjed om at jeg kunne ha et normalt sexliv men er alikevell redd for å ha det, vill jo så inderlig at det skal gå bra. Noen som har erfaring med dette og hva innebærer det å ha normal sex ? 

Anonymkode: 75004...f7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg torde heller ikke før eg var i uke 10 med  førstemann. Men ikke noe grunn til å vente. 

Denne gangen hadde vi sex etter 3 uker. 

Vet ikke hva som er anbefalt.

Anonymkode: bf476...805

Skrevet

Vi hadde heller ikke sex under rugingen, selv om de sa det var greit. Når jeg ble gravid så hadde vi sex første gang i uke 8, men jeg fikk helt syke kramper etter orgasmen, så vi droppet det til uke 13. 

Anonymkode: db178...168

Skrevet

Da er vi i samme båt. Jeg satt også inn egg for en uke siden å tørr heller ikke å ha sex. Ikke så veldig fristende heller ettersom jeg går på lutinus og det er mye gris. 

Anonymkode: 5a976...20c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt inn et egg for en uke siden og jeg tør ikke ha sex med min mann fordi jeg er redd det skal ødelegge noe, jeg fikk beskjed om at jeg kunne ha et normalt sexliv men er alikevell redd for å ha det, vill jo så inderlig at det skal gå bra. Noen som har erfaring med dette og hva innebærer det å ha normal sex ? 

Tusen takk for alle svar, det er godt å høre at man ikke er alene :) 

Skrevet (endret)

Når jeg satt inn et fryst egg nå, anbefalte de ikke sex før det hadde gått 2 uker, på grunn av infeksjon. 

Endret av Hollymolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...