AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg har forferdelig hjemlengsel og greier ikke slå meg til ro på studiestedet mitt. Tenker bare på de hjemme, på kjæresten min og vennene mine, og på byen som jeg trivdes så godt i. Nå bor jeg i kollektiv, og det er ok. Greier ikke å finne meg til rette her, men forferdelig er det heller ikke. Føler heller ikke at jeg greier å "bånde" med noen. Prøver så godt jeg kan, men all sosial kontakt med andre er bare utrolig slitsomt da jeg føler jeg må dra ord og engasjement ut av folk. Det er et slit å finne likesinnede, og føler det kanskje er litt verre når jeg er litt eldre enn gjennomsnittet. Skulle gjerne ha gjort noe mer, funnet meg en hobby eller noe, men jeg syns ikke noe frister, og jeg har i tillegg litt angst og syns jeg bare er elendig i alt av aktiviteter som finnes. Derfor kvier jeg meg sånn til å ta initiativ, og det ender med at jeg kjeder livet av meg. Jeg har lyst til å flytte hjem, men der er det ingen muligheter til å ta en utdanning som passer meg. Prøver å si til meg selv at jeg er her for å få meg en sikkelig jobb, men det hjelper ikke så veldig på, særlig mtp at studiet er 5årig... Noen som føler det samme som meg? Anonymkode: 6bd40...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå