Gå til innhold

Bruk av vibrator tredje trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 36+3, og jeg sliter med at jeg rett og slett er ekstremt kåt for tiden. Samboeren min har ikke sexlyst for tiden, da han synes at magen min er i veien. Jeg har derfor brukt womanizeren min ett par ganger for å ta toppene. Har lest at det skal være trygt å bruke, men hvordan er det egentlig med bruk av utvendig vibrator så sent i svangerskapet? Jeg får ganske kraftige orgasmer av den, og sliter med dårlig samvittighet etterpå. Noen med erfaring her? :) 

Anonymkode: 7bcbc...afb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig massasje for baby 😋

Skrevet

Kan aldri tenke meg at det skal være skadelig på noen måte. 

Kos deg 👍

Anonymkode: 3bc8e...54e

Skrevet

Utvendig vibrator er overhodet ikke noe problem i det hele tatt :) 

Innvendig vibrator skal man være forsiktig med etter at vannet har gått!

Anonymkode: 45961...8f0

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan liksom ikke se for meg lysten til å ønske å ha noe som helst form for sexuell aktivitet etter at vannet har gått 😂 Det er en grusom følelse hahaha..

Anonymkode: 7a9df...376

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter at vannet har gått, så er man vel travelt opptatt med å komme seg til fødestue sykehus.  

Tviler på at det finnes noen kvinner som tar seg tid til en runde med vibrator da!!       

Anonymkode: f9d48...f75

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan liksom ikke se for meg lysten til å ønske å ha noe som helst form for sexuell aktivitet etter at vannet har gått 😂 Det er en grusom følelse hahaha..

Nei antageligvis :fnise: Men hvem vet, folk er ulike!

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter at vannet har gått, så er man vel travelt opptatt med å komme seg til fødestue sykehus.  

Tviler på at det finnes noen kvinner som tar seg tid til en runde med vibrator da!!       

Neida, hos noen går vannet flere dager før fødselen starter :) Så travelt har man det slett ikke alltid nei! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei antageligvis :fnise: Men hvem vet, folk er ulike!

Neida, hos noen går vannet flere dager før fødselen starter :) Så travelt har man det slett ikke alltid nei! 

Man skal ikke gå flere dager etter vannavgang, da det er stor fare for infeksjon. Så etter ca 1 døgn blir man satt i gang om riene ikke har kommet.

Anonymkode: 14c0b...4e0

• Liker 1
Skrevet

Det lurer jeg også på. Jeg er i andre trimester og opplever at jeg går resten av dagen med littsmåvondt i magen, og ekstra kynnere. Så tør ikke bruke den mer 😐.

Anonymkode: 90630...c75

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke gå flere dager etter vannavgang, da det er stor fare for infeksjon. Så etter ca 1 døgn blir man satt i gang om riene ikke har kommet.

Anonymkode: 14c0b...4e0

Men en igangsettelse kan ta alt fra 1-3 døgn før det trenger å komme baby. Den som ønsker å kose seg med vibrator i mellomtiden da skal få en medalje 😂

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger da ikke reise på sykehuset så fort vannet har gått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...