AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1 Skrevet 13. november 2018 Jeg er gravid i uke 36+3, og jeg sliter med at jeg rett og slett er ekstremt kåt for tiden. Samboeren min har ikke sexlyst for tiden, da han synes at magen min er i veien. Jeg har derfor brukt womanizeren min ett par ganger for å ta toppene. Har lest at det skal være trygt å bruke, men hvordan er det egentlig med bruk av utvendig vibrator så sent i svangerskapet? Jeg får ganske kraftige orgasmer av den, og sliter med dårlig samvittighet etterpå. Noen med erfaring her? Anonymkode: 7bcbc...afb 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Kan aldri tenke meg at det skal være skadelig på noen måte. Kos deg 👍 Anonymkode: 3bc8e...54e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 Utvendig vibrator er overhodet ikke noe problem i det hele tatt Innvendig vibrator skal man være forsiktig med etter at vannet har gått! Anonymkode: 45961...8f0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Utvendig vibrator er overhodet ikke noe problem i det hele tatt Innvendig vibrator skal man være forsiktig med etter at vannet har gått! Anonymkode: 45961...8f0 Kan liksom ikke se for meg lysten til å ønske å ha noe som helst form for sexuell aktivitet etter at vannet har gått 😂 Det er en grusom følelse hahaha.. Anonymkode: 7a9df...376 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Utvendig vibrator er overhodet ikke noe problem i det hele tatt Innvendig vibrator skal man være forsiktig med etter at vannet har gått! Anonymkode: 45961...8f0 Etter at vannet har gått, så er man vel travelt opptatt med å komme seg til fødestue / sykehus. Tviler på at det finnes noen kvinner som tar seg tid til en runde med vibrator da!! Anonymkode: f9d48...f75 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan liksom ikke se for meg lysten til å ønske å ha noe som helst form for sexuell aktivitet etter at vannet har gått 😂 Det er en grusom følelse hahaha.. Anonymkode: 7a9df...376 Nei antageligvis Men hvem vet, folk er ulike! 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter at vannet har gått, så er man vel travelt opptatt med å komme seg til fødestue / sykehus. Tviler på at det finnes noen kvinner som tar seg tid til en runde med vibrator da!! Anonymkode: f9d48...f75 Neida, hos noen går vannet flere dager før fødselen starter Så travelt har man det slett ikke alltid nei! Anonymkode: 45961...8f0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei antageligvis Men hvem vet, folk er ulike! Neida, hos noen går vannet flere dager før fødselen starter Så travelt har man det slett ikke alltid nei! Anonymkode: 45961...8f0 Man skal ikke gå flere dager etter vannavgang, da det er stor fare for infeksjon. Så etter ca 1 døgn blir man satt i gang om riene ikke har kommet. Anonymkode: 14c0b...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 Det lurer jeg også på. Jeg er i andre trimester og opplever at jeg går resten av dagen med littsmåvondt i magen, og ekstra kynnere. Så tør ikke bruke den mer 😐. Anonymkode: 90630...c75
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #10 Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal ikke gå flere dager etter vannavgang, da det er stor fare for infeksjon. Så etter ca 1 døgn blir man satt i gang om riene ikke har kommet. Anonymkode: 14c0b...4e0 Men en igangsettelse kan ta alt fra 1-3 døgn før det trenger å komme baby. Den som ønsker å kose seg med vibrator i mellomtiden da skal få en medalje 😂 Anonymkode: 7a9df...376 1
Nerine_ Skrevet 14. november 2018 #11 Skrevet 14. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at vannet har gått, så er man vel travelt opptatt med å komme seg til fødestue / sykehus. Tviler på at det finnes noen kvinner som tar seg tid til en runde med vibrator da!! Anonymkode: f9d48...f75 Man trenger da ikke reise på sykehuset så fort vannet har gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå