Gå til innhold

Hva ville du helst spist

Hva ville du helst spist.  

1. 1. Hva ville du helst spist.

• Havregrøt uten salt
      13
    • en litt brent pizza.
      39
    • ville ha gått sulten.
      2

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hvis du bare hadde valget mellom disse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Definitivt en litt brent pizza!

(bra spørreundersøkelse, forresten ;))

Gjest Gjesta
Skrevet

En litt brent pizza. (Hvis pizzaen var hjemmelaget)

Skrevet

Opplagt pizzaen ..

(og det er mye rart folk lurer på gitt... :ler: )

Skrevet

Måtte blitt pizzaen da, hvis den var hjemmelaget.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Havregrøt. Går da ned, og metter godt ;).

Ikke ta det ille opp, men er ikke dette strengt tatt snikk-snakk? :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Havregrøten.. , men nå prøver jeg unngå pizza og da :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Akkurat det samme, er ikke så innmari kresen. Men å gå sulten frivillig? Nei du!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hadde nok gått for pizzaen. Dette var da et litt merkelig spørsmål? :klø:

Skrevet

vanvittig kresen ....så ...ikke no...

Gjest Gjesta
Skrevet

Havregrøt (hvis jeg får rosiner e.l. på).

Skrevet

Enkelt valg for jeg elsker havregrøt kokt på vann med sukker og smør på. Jeg kunne aldri drømme om å ha salt i....

Hilsen Trille

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg var bare litt nysjerrig. Vi mennesker er jo så forskjellige. Jeg kom hjem fra en tur i dag og fant meg i en slik situasjon, spiste en pizzabit, men jeg syns det var forferdelig vanskelig. Samboeren måtte bort i dag, men jeg visste at hadde han hatt valget ville han heller gått sulten. Havregrøten klarte jeg bare ikke. Til slutt gikk jeg en laaaaang tur for å finne en åpen kiosk hvor jeg kjøpte bananer og druer og slukte tre bananer, jeg var så sulten.... Men hadde jeg ikke funnet butikken hadde jeg nok tvunget i meg mere pizza. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Artig tråd :ler:

Jeg svarte havregryn uten salt. Men egentlig så spørs det når på dagen det er snakk om, om morgenen eller formiddagen ville jeg aldrig spist brent pizza (om det ikke er dagen etterpå), jeg spiser ofte havregryn i en kopp som jeg har kokende vann og litt honning i til frokost, så jeg syntes ikke det hørtes ille ut med havregryn uten salt i det hele tatt jeg. Men på kvelden, kanskje jeg hadde spist den pizzaen som var litt brent :)

Skrevet

Fordi jeg har fått for meg at det er en brent Grandiosa :ler: så må jeg si havregrøten. Bare tanken på den pizzaen gjør meg neste kvalm her jeg sitter :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg først skal ha pizza, så skal den være veldig godt stekt så den blir mørkebrun. Det samme med vafler, de kan godt være veldig brente.

Skrevet

Måtte blitt pizza...uansett om den er hjemmelagd eller kjøpe pizza, men garantert vist det var buzz pizza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...